fbpx
Connect with us

Super league 2

Επιμένει και στηρίζει λέει την συγχώνευση ο Αυγενάκης…

Επιμένει και στηρίζει λέει την συγχώνευση ο Αυγενάκης…

Τα όσα είπε ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης σε συνέντευξη του στη «Βραδυνή της Κυριακής» (!), αναφερόμενος στην αθλητική μεταρρύθμιση και το σχέδιο νόμου που αναμένεται να πάει στη Βουλή, που περιλαμβάνει τη συγχώνευση της Football League στη Super League 2.

-Πόσο επαναστατικοί ή πρωτοποριακοί αν προτιμάτε είναι οι αθλητικοί νόμοι που έχετε ψηφίσει κι αυτός που ετοιμάζετε;

«Η αθλητική μας μεταρρύθμιση με τους ν.4639/2019 και 4726/2020 ήταν μια “επανάσταση του αυτονόητου”. Ρυθμίσαμε ζητήματα διαφάνειας και τάξης στο αθλητικό οικοδόμημα που ζητούνταν -και απαιτούνταν- επί πολλά χρόνια, αλλά ουδείς είχε τολμήσει να τα εφαρμόσει, όπως για παράδειγμα την παγκόσμια πρακτική “καλής διακυβέρνησης” με τα όρια θητειών και ηλικιών για την αναγκαία ανανέωση στις Ομοσπονδίες και τη συμμετοχή των αθλητών στη λήψη των αποφάσεων με ψήφο στα ΔΣ. Στο σχέδιο νόμου, που φέρνουμε την προσεχή εβδομάδα στη Βουλή, συνεχίζουμε την αθλητική μεταρρύθμιση. Ενδεικτικά να σας αναφέρω ότι:
• Εφαρμόζουμε όσα μας αναλογούν ως Πολιτεία στην Ολιστική Μελέτη για το ποδόσφαιρό μας, που εκπόνησαν UEFA/FIFA έπειτα από τη συμφωνία με τον Πρωθυπουργό μας πέρυσι.
• Εκσυγχρονίζουμε το πλαίσιο λειτουργίας της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού.
• Ρυθμίζουμε για πρώτη φορά τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Προπονητών και του επαγγέλματός τους.
• Περιορίζουμε με αυστηρά κριτήρια βιωσιμότητας τις επαγγελματικές κατηγορίες στο ποδόσφαιρο από τρεις σε δύο με τη συγχώνευση της Football League στη Super League 2, για να ενισχύσουμε την αξιοπιστία και την ποιότητα».

loading...
17 Comments

17 Comments

  1. Μαύρος Τιμωρός

    30/05/2021 at 09:34

    Καλά κρασιά Αυγενάκη.
    Αυτά είναι για τους μη έχοντες νού.
    Δηλαδή εξακολουθείς να επιμένεις στο παραμυθάκι σου.
    Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανες με τις ομοσπονδίες και όλα τα άλλα που επικαλείσαι η με την ΕΕΑ, αλλά 2 θέματα καίνε το ποδόσφαιρο και εκεί το τοπίο είναι θολό έως αόρατο για όλους εμάς τους φιλάθλους.
    Αλλά πιο θολό είναι και για τους παράγοντες ακόμα.
    Το πρώτο έχει να κάνει με τους προπονητές και τα διπλώματα τους.
    Πάνε συνέχεια ομάδες κατηγορούμενες πληρώνουν του κόσμου τα λεφτά σε πρόστιμα για μη λέει ύπαρξη διπλωματούχου προπονητή κατηγορίας Uefa Pro.
    Να σε διευκολύνω λίγο η πολύ αν θέλεις έχεις απόλυτο δίκιο.
    Θα πρέπει να είναι έτσι τα πράγματα.
    Έχω 2 ερωτήματα να σου κάνω επί του θέματος αυτού.
    Φυσικά δεν θα μου απαντήσεις και το γνωρίζω, αλλά ίσως να μου απαντήσεις εσύ φίλε Σωτήρη η κάποιος-κάποια συνεργάτης σου π.χ. η Κα Ευαγγελία Αγα που έγραψε κάποιο σχετικό άρθρο εδώ στο site επί του θέματος αυτού.
    Ετοιμάζεις κε Αυγενάκη μου το εθνικό μητρώο προπονητών και όποιος δεν είναι γραμμένος εκεί δεν θα θεωρείται προπονητής.
    Όχι μόνο σωστό,αλλά πάνσωστο.
    Στο μητρώο αυτό θα αναγράφεται αντιλαμβάνομαι και η κατηγορία του διπλώματος του προπονητή.
    Πρώτη ερώτηση:
    Γνωρίζετε πόσοι προπονητές ποδοσφαίρου είναι στην αναμονή για την αναβάθμιση του διπλώματος τους και δεν μπορούν να εργαστούν σε ομάδες συγκεκριμένων κατηγοριών γιατί από το 2018 δεν λειτουργούν οι αντίστοιχες σχολές προπονητών της ΕΠΟ?
    Σε αυτό το περιβόητο μητρώο προπονητών όσοι έχουν πτυχίο προπονητή ποδοσφαίρου από ΤΕΦΑΑ -γυμναστική ακαδημία για τους παλαιότερους – θα τους εντάξετε σαν κατηγορία διπλώματος Uefa B ?
    Δηλαδή να μπορούν να εργαστούν μόνο σε ερασιτεχνικές ομάδες?
    Γιατί αυτή η στρέβλωση?
    Γιατί αυτή η αδικία?
    Γιατί Κε Αυγενάκη μου δεν εξομοιώνεις τα πτυχία των ανθρώπων αυτών με το Uefa Pro?
    Και άφησε μετά τον κάθε παράγοντα η ιδιοκτήτη ΠΑΕ να αποφασίσει αν θα τον επιλέξει η όχι.
    Να φέρω ένα παράδειγμα για να το κατανοήσουν και όλοι οι φίλοι εδώ.
    Εχουμε 2 άτομα τον Γιώργο και τον Βασίλη.
    Και οι δύο είναι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές.
    Ο Γιώργος παράλληλα με το ποδόσφαιρο είναι και φοιτητής στο ΤΕΦΑΑ.
    Σπουδάζει 4 χρόνια και 1 χρόνο κάνει ειδικότητα προπονητή ποδοσφαίρου.
    Τελειώνει και παίρνει το πτυχίο του.
    Ο δε Βασίλης εξακολουθεί να παραμένει επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και απόφοιτος λυκείου.
    Σταματούν στα 35 το ποδόσφαιρο και οι δύο.
    Ο Βασίλης πάει 10 ημέρες στην σχολή της ΕΠΟ πληρώνει 5.000€ παράβολο και παίρνει το δίπλωμα Uefa Pro.
    Και ο Γιώργος που έφαγε 4 χρόνια σπουδών στο πανεπιστήμιο 1 χρόνο ειδικότητα στην προπονητική είναι παράνομος δεν του αναγνωρίζει η ΕΠΟ το πτυχίο γιατί δεν το πήρε λέει από την σχολή της, παρ όλο που υπάρχει γνωμοδότηση της Uefa περί του αντίθετου δηλ.ότι είναι νόμιμος.
    Πώς το ακούτε αυτό?
    Και το παράλογο του θέματος είναι ότι σε άλλα αθλήματα τα πτυχία από το ΤΕΦΑΑ είναι απαραίτητο και πανίσχυρο για τις ομοσπονδίες τους.
    Απλά ο καυγάς είναι για το πάπλωμα, και το πάπλωμα είναι τα 5.000€.
    Τόσο απλά!!
    Αυτά φτιάξε Κε Αυγενάκη.
    Φίλοι μου όπου είμαι λάθος να μου το πείτε, αλλά τεκμηριωμένα.
    Τώρα για την επιμονή του και καλά για την αναδιάρθρωση-συγχώνευση εγώ προσωπικά γελάω.
    Και θα πέσει πολύ γέλιο μετά,γιατί όταν θα γίνει χαμός στο διαιτητικό μην βγει κάποιος και τα βάλει με ομάδες για τις προσφυγές που θα κάνουν.
    Γιατί αν είναι ειδικά ομάδες της SL2 υπάρχει μια ευκολία στο ανάθεμα.
    Για τούς εγκάθετους τσιμουδιά έτσι ο κατά τα άλλα λαλίστατος υπουργός.
    Βλέπω πολλά γλέντια από δω και πέρα πάντως.
    Καλή επιτυχία στην Μαύρη Θύελλα σήμερα.
    Αλήθεια διπλό η Νίκη Βόλου στην Σαντορίνη χθες έτσι Αλενατόρε?
    Καλημέρα σας.

  2. Γιωργος -Παναχαικη

    30/05/2021 at 10:31

    Για πες Μαυρε Τιμωρε τι γινεται με τις ανανεωσεις να γελασουμε περισσοτερο..
    Τι και γιατι μια σχολη που πληρωνεις 5.000 εχει ανωτερο πτυχειο απο την Κρατικη;;;
    Τι μαθαινουν πια σε 10 ημερες κλεισμενοι σε ενα ξενοδοχειο ;;;
    Το αστειο της φετινης χρονιας ηταν ο προπονητης που ειχε κορονοιο και δεν μπορουσε να παει στο γηπεδο σε 3 παιχνιδια και καθε εβδομαδα καλουσαν την ομαδα να απολογηθει γιατι δεν ειχε προπονητη διπλωματουχο στον παγκο της…
    Μιλαμε για τετοια οργανωση,,την μια απο τις 3 κλησεις παραλιγο να φαει και το προστιμο….
    Ελλας Ελλας η Χωρα της π…..ας

  3. Καποιος

    30/05/2021 at 11:27

    Καλοι μου φιλοι…
    Για να φτασει καποιος να παρει το UEFA PRO…
    θα πρεπει να εχει παρει ΟΛΑ τα προηγουμενα διπλωματα UEFA C,B,A
    Και αυτα ΔΕΝ τα παιρνεις σε 10 ημερες κλεισμενος σε ενα ξενοδοχειο,
    μην γραφεται οτι νανε.
    Καθε σχολη εχει 2 η και 3 φασεις και αυτες σε βαθος χρονου.
    Το δε UEFA PRO εχει χρονικο οριζοντα τα 2 χρονια.
    ΟΙ σχολες ΤΕΦΑΑ ειναι για γυμναστες και βγαζουν Γυμναστες με την ειδικοτητα που ο καθενας επιλεγει,και μπορουν να δωσουν μεχρι στο ποδοσφαιρο το UEFA B Πτυχιο.
    Οποιος απο εσας πιστευει οτι το Πτυχιο του γυμναστη με ειδικοτητα το ποδοσφαιρο ειναι ισοτιμο με το UEFA PRO,μαλλον γυμναστης θα ειναι η δεν ξερει τι γραφει.
    Εχει καποιος απο εσας μπει στην διαδικασια να αποκτησει ενα πτυχιο UEFA?
    Εστω και το C.
    Δεν τα δινουν τα πτυχια αερα πατερα για να τα μειωνεται ετσι απλα.

    Ενας Προπονητης που ειναι ΚΑΙ γυμναστης και εχει μπει στην διαδικασια αποκτησης των πτυχιων της UEFA ,θα συμφωνησω οτι εχει ενα πλεονεκτημα γιατι θα ξερει τι κανει ο γυμναστης του και ενδεχομενος να τον εχει και βοηθο του.

    Ο Γυμναστης κυριοι ειναι ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ σε μια ομαδα,και σε καμια περιπτωση δεν ειναι προπονητης UEFA PRO,επειδη εχει ειδικοτητα το ποδοσφαιρο.
    Αυτα δεν τα λενε ουτε οι γυμναστες…

  4. Μαύρος Τιμωρός

    30/05/2021 at 20:44

    Καλέ μου φίλε αφού θέλεις να το συζητήσουμε δεν έχω κανένα πρόβλημα.
    Πρόσεξα και προσέχω τι γράφω.
    Για τα διπλώματα Uefa A, b,c μην το συζητήσουμε καθόλου.
    Να μιλήσουμε λοιπόν για τα διπλώματα Uefa A και Uefa Pro .
    Σαφώς ένας που έχει δίπλωμα Uefa A για να πάρει το Pro θέλει 2 20ήμερα σεμινάρια μέσα σε τρία χρόνια και γραπτές εξετάσεις καπάκι συνολικού κόστους περίπου 7.000€.
    Και ανά 3 χρόνια πάλι εξετάσεις και κανένα 1.000€ παράβολο για την ανανέωση της άδειας του.
    Και όλα αυτά μέσω ΕΠΟ.
    Αλήθεια γιατί?
    Υπάρχει στον κανονισμό των προπονητών ποδοσφαίρου στην Ελλάδα παράγραφος που λέει ότι προπονητής με συνεχή παρουσία σε επαγγελματικό ποδόσφαιρο για 5 χρόνια παίρνει αυτοδίκαια το δίπλωμα Uefa Pro?
    Εδώ γιατί η εξαίρεση?
    Πόσοι με αυτόν τον τρόπο πήραν διπλώματα χωρίς να μην έχουν πάρει τα ιεραρχικώς προηγούμενα?
    Υπάρχουν λοιπόν φίλε μου νόμοι του κράτους οι οποίοι είναι ξεκάθαροι επάνω στο θέμα αυτό,που ορίζουν την εξομοίωση των πτυχίων στην Ελλάδα .
    Όπως η Uefa σαν ΝΠΙΔ σέβεται τους νόμους της Ελβετίας που έχει έδρα και οι νόμοι της Ελβετίας υπερτερούν, έτσι και εδώ υπερτερούν οι νόμοι του Ελληνικού κράτους.
    Και δεν μπορεί το περιβόητο αυτοδιοίκητο της ΕΠΟ να είναι πάνω από τους νόμους του κράτους.
    Και για αυτό έχασε η ΕΠΟ το 2018 το δικαστήριο με τον συνήγορο του πολίτη επί του θέματος αυτού.
    Και δεν μίλησα για απόφοιτο ΤΕΦΑΑ απλό γυμναστή μίλησα για απόφοιτο ΤΕΦΑΑ με 1 χρόνο ειδικότητα και η ειδικότητα αυτή αφορά το ποδόσφαιρο.
    Μιλάω για ανθρώπους πανεπιστημιακής μόρφωσης που τους έχει ανάγκη και η χώρα και το σύγχρονο ποδόσφαιρο.
    Δες το λίγο διαφορετικά, σπουδάζει ο άλλος ιατρική παίρνει πτυχίο αποκτά και ειδικότητα είναι γιατρός ναι η όχι?
    Φυσικά και είναι!!!
    Για να εξασκήσει το επάγγελμα όμως θα πρέπει να πάρει την άδεια από τον οικείο ιατρικό σύλλογο.
    Αυτά πρέπει να φτιάξει ο Αυγενάκης πριν προχωρήσει στο μητρώο προπονητών που καμαρώνει.
    Και άσε μετά τον κάθε παράγοντα -ιδιοκτήτη ΠΑΕ να διαλέξει ποιόν θα έχει για προπονητή.
    Όχι κλειστές δεξαμενές με ημέτερους.
    Γι αυτό θα έρχονται συνέχεια αλλοδαποί προπονητές μια ζωή σ αυτή την χώρα.
    Έχει πολύ ανάλυση το θέμα δεν αναλύεται μέσα σε 5 γραμμές,αλλά επιτέλους πρέπει να δοθεί ένα τέλος στο τουρλουμπούκι αυτό.

  5. Καποιος

    30/05/2021 at 22:15

    Καλε μου φιλε
    Εαν νομιζεις οτι με 1 χρονο ειδικοτητα ο Αποφοιτος ΤΕΦΑΑ,ειναι ισοτομος με εναν που εχει το UEFA PRO,
    να τον παρεις στην ομαδα σου,να την προπονησει.

    Και για γυμναστη να παρεις εναν απο το
    ΙΕΚ “Ακαδημία Εκπαίδευσης Γυμναστών Base Training” ,
    που υπαρχουν μπολικα και ασχολουνται με Αθλητισμο.
    Και αυτα ισοτιμα ειναι.

    Για προπονητες Τερματοφυλακων δεν το συζηταω καν,εκει καθε τοπικος παλαιμαχος ειναι ειδημονας για την θεση.

    Τιποτα αλλο δεν εχω να πω.

  6. Μαύρος Τιμωρός

    31/05/2021 at 05:48

    Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις.
    Από τα ΙΕΚ που λες είναι γεμάτες οι ακαδημίες που εμπιστεύεται τα παιδιά του ο κάθε γονέας.
    Η και εδώ κάνω λάθος?
    Πάμε λοιπόν,γνωρίζεις ποια μαθήματα είναι υποχρωτικά στα ΤΕΦΑΑ?
    Να σου πώς μερικά?
    Λειτουργική ανατομική του ανθρώπου
    Φυσιολογία του ανθρώπου
    Εργοφυσιολογία
    Εργομετρία
    Αθλητική φυσικοθεραπεία
    Οργάνωση και διοίκηση στον αθλητισμό
    Αθλητική στατιστική
    Αθλητική ψυχολογία
    Σύγχρονη προπονητική
    και πολλά άλλα….
    Γνωρίζεις πολλούς προπονητές Uefa Pro στην Ελλάδα να σκαμπάζουν από όλα αυτά?
    Μην πάμε και στα μαθήματα ειδικότητας προπονητή ποδοσφαίρου. .
    Λοιπόν για να μην παρεξηγούμαστε λέω το απλό.
    Βρες τον τρόπο κε Αυγενάκη μας μαζί με την ΕΠΟ και μετά από εξετάσεις επάρκειας που θα τους κάνεις να τους δίνεις το δίπλωμα Uefa Pro.
    Από την στιγμή που επίσημα η Uefa αναγνωρίζει την επιστημονική κατάρτιση των ανθρώπων αυτών.
    Απλά η ΕΠΟ όπως πάντα περί άλλων…τυρβάζει!!!
    Πρέπει κάποτε να φτιαχτεί αυτή η χώρα.
    Στην Ευρώπη συμβαίνει αυτό που γίνεται εδώ μήπως?
    Όλα γίνονται για τον…παρά ,κοινώς για το χρήμα.
    Μην πούμε περισσότερα και με ονόματα δεν κάνει. ..
    Καλημέρα σας .

  7. Καποιος

    31/05/2021 at 11:38

    Καλε μου φιλε
    Εσυ μαλλον δεν θελεις να καταλαβεις
    οτι ολα αυτα τα ωραια που γραφεις

    “Λειτουργική ανατομική του ανθρώπου
    Φυσιολογία του ανθρώπου
    Εργοφυσιολογία
    Εργομετρία
    Αθλητική φυσικοθεραπεία
    Οργάνωση και διοίκηση στον αθλητισμό
    Αθλητική στατιστική
    Αθλητική ψυχολογία
    Σύγχρονη προπονητική
    και πολλά άλλα….”
    Ειναι τα προαπαιτουμενα για να γινει καποιος ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ.

    ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ σπουδαζει και οχι προπονητης UEFA PRO.
    Αυτο εσυ το εχεις καταλαβει?

    Γιαυτο εγραψα πιο επανω.
    “Ενας Προπονητης που ειναι ΚΑΙ γυμναστης και εχει μπει στην διαδικασια αποκτησης των πτυχιων της UEFA ,θα συμφωνησω οτι εχει ενα πλεονεκτημα γιατι θα ξερει τι κανει ο γυμναστης του και ενδεχομενος να τον εχει και βοηθο του”.

    Κανεις δεν μειωνει τον κοπο που εκανε καποιος να αποκτησει ενα Πτυχιο ΤΕΦΑΑ,αλλα να ειμαστε και σοβαροι,τι θελουμε να διεκδικησουμε με αυτο το πτυχιο.

    Να σου κανω και μια Ερωτηση.

    Αφου οπως λες στο εξωτερικο τα Πτυχια ΤΕΦΑΑ με ειδικοτητα ποδοσφαιρο ειναι εξομοιωμενα με τα Πτυχια UEFA.

    ΜΠΟΡΕΙ ενας Γυμναστης με τα προσοντα αυτα…
    Να προπονησει την Bayern Munchen,ας πουμε η καποια αλλη επαγγελματικη ομαδα της 2ης η 3ης κατηγοριας Γερμανιας?.

    Για τα ΤΥΠΙΚΑ προσοντα λεω.
    Αυτα που εσυ λες οτι τα εχει ο Γυμναστης με ειδικοτητα το ποδοσφαιρο.

    Τον Θεωρουν στο εξωτερικο προπονητη UEFA PRO?

    Αυτο πες μου σε παρακαλω.

  8. Γιωργος -Παναχαικη

    31/05/2021 at 15:16

    Καποιε το μηδενησες..
    Αλλα λεμε αλλα καταλαβαινουμε..
    Η κουβεντα αρχιζει απο αλλου..
    Αλλα οκ ,,αντε να πω οτι εχεις δικιο..
    Μπορεις σε παρακαλω να γραψεις τα ονοματα των καθηγητων που διδασκουν για να παρουν αυτα τα διπλωματα οι προπονητες;;;
    Αυτοι που εγιναν καθηγητες μηπως εχουν τελειωσει Αστροφυσικη ;;;
    Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις που υπαρχει η λιστα με τους ενεργους προπονητες
    του UEFA PRO στην Ελλαδα η και αυτο ειναι μυστικο του Κρατους;;
    Αυτοι που διδασσκουν στα ΤΕΦΑΑ τους φοιτητες εχουν ενα πτυχιο…
    Ο Κυριος Τελης ο Παλαιμαχος τι εχει ;;;;
    Μηπως της Αστροφυσικης….

  9. Καποιος

    31/05/2021 at 16:44

    Δεν μεταδιδω αλλο…

  10. Γιωργος -Παναχαικη

    31/05/2021 at 18:46

    Eτσι ειναι,,
    Οταν δεν εχεις να απαντησεις ,,
    δεν μεταδιδεις αλλο..
    Εσυ γραφεις το τυπικο,,εγω σου γραφω για το ουσιαστικο..
    Δυο ερωτησουλες σου εκανα απο πανω,,τουλαχιστον απαντησε σε αυτο
    και μετα οτι θελεις…

  11. Καποιος

    01/06/2021 at 00:14

    Γιωργη μου

    Επειδη παρακολουθω αυτα που γραφεις
    Και σε πολλα αν οχι σε ολα συμφωνω μαζι σου
    Δεν ηθελα να συνεχισω εναν διαλογο που δεν θα βγαλει πουθενα.
    Γνωριζω πολυ καλα τον χωρο του ποδοσφαιρου,και τι γινετε εκει.

    Αλλα αφου θες απαντηση να σου δωσω.

    Αυτοι που διδασκουν στις σχολες της ΕΠΟ ειναι,
    Καθηγητες που διδασκουν σε Πανεπιστιμια,
    και αλλοι που πηραν την ειδικοτητα του εκπαιδευτη μεσα απο την διαδικασια που θετη η UEFA.
    Αυτα τα προσωπα τα επελεξε η ηγεσια τις ΕΠΟ μεσα απο τις διαδικασιες τις UEFA να διδαξουν και αυτα διδασκουν,το εαν μας αρεσουν η οχι δεν μας αφορα,οπως δεν μας αφορα ποιους επελεξαν να διδασκουν στα ΤΕΦΑΑ.

    Δεν νομιζω οτι πρεπει καποιος εκπαιδευτης να εχει γνωσεις αστροφυσικης για να διδαξει την προπονητικη.

    Τα ονοματα αυτων που εχουν το δικαιωμα να λεγονται προπονητες UEFA PRO και να δουλευουν σαν τετοιοι και εγω τα ψαχνω,και ειναι αληθεια οτι αυτο δεν ειναι και το πιο σωστο,και θα επρεπε να υπαρχει αναρτηση στο site τις ΕΠΟ.

    Οσο για τον Κυρ Τελη,
    εχει παραδωσει εδω και κατι χρονια τα ηνια σε αλλους.
    Δεν υπαρχει κυρ Τελης στις σχολες ΕΠΟ.
    Ειμαι σιγουρος οτι το γνωριζεις αυτο.

    Η διαδικασια αποκτησης ενος πτυχιου UEFA μεσα απο τις σχολες τις ΕΠΟ,ειναι κατι που δινει την δυνατοτητα σε εναν Πτυχιουχο οποιαδηποτε κατηγοριας διπλωματος, να δουλευει σε ολη την ευρωπη,αναλογα με την δυναμη που εχει το διπλωμα του.
    Το πτυχιο που δινει η ΕΠΟ εχει πανευρωπαικη ισχυ,και αυτο ειμαι σιγουρος οτι το γνωριζεις.

    Το εαν συμφωνεις εσυ η εγω με την διαδικασια αποκτησης αυτου του πτυχιου απο την ΕΠΟ,και εαν εγκρινεις η οχι τους διδασκοντες,δεν νομιζω να εχει σημασια,

    Αυτο ειναι,και ετσι ειναι συμφωνα με αυτα που θελει η UEFA.

    Το οτι πολλα γινονται εισπρακτικα το γνωριζουν ολοι οσοι ασχολουνται στον χωρο.

    Αυτο ομως δεν δινει το δικαιωμα σε Πτυχιουχους ΤΕΦΑΑ να λενε και να θελουν,εξομοιωση του Πτυχιου τους με το UEFA PRO επειδη εχουν κανει 1 χρονο ειδικοτητα στο ποδοσφαιρο.

    Ειναι σαν να μου λες οτι ο 23 χρονος Πτυχιουχος ΤΕΦΑΑ με 1 χρονο ειδικοτητα το ποδοσφαιρο,ειναι εν δυναμη προπονητης UEFA PRO.

    Εαν συμφωνεις με αυτο…εγω δεν εχω θεμα,
    Αυτον τον Πτυχιουχο ΤΕΦΑΑ με ειδικοτητα στο ποδοσφαιρο θα τον επελεγες στην Παναχαικη να την προπονησει?
    Τον Γυμναστη σε μια ομαδα ποιος θα τον κανει?
    Ο Φυσιοθεραπευτης,που θα εχει κανει και ειδικοτητα γυμναστη?

    Πιο πολυ ολα αυτα τα βλεπω σαν μια προσπαθεια των Γυμναστων να διεκδικησουν ενα Πτυχιο,για να διευκολυνουν τις ομαδες τους με ενα πτυχιο,οταν ο Προπονητης δεν θα ειναι κατοχος αυτου.

    Το Πτυχιο UEFA PRO και η προπονηση επαγγελματικης ομαδας,δεν ειναι μονο γνωσεις αποφοιτου ΤΕΦΑΑ,σε αυτο πιστευω να συμφωνουμε.

    Δεν ξερω εαν μπορεις να μπεις στο πνευμα μου επανω στο θεμα,και δεν περιμενω να συμφωνεις μαζι μου.

    Γιαυτο εγραψα “δεν μεταδιδω αλλο”,μην νομιζεις οτι ειμαι φυγοπονος σε απαντησεις…
    Καθε αλλο…

  12. Γιωργος -Παναχαικη

    01/06/2021 at 01:28

    Δεν διαφωνησα φιλε μαζι σου σε τιποτα,,
    Οσα γραφεις ειναι σωστα,,ετσι γινεται..
    και για τα παιδια απο τα ΤΑΦΑΑ που γραφεις συμφωνω..
    Απλα αμφισβητω την διαδικασια,,φυσικα και γνωριζω οτι ο Τελης εχει σταματησει.
    και για να μην απορουν ορισμενοι που δεν γνωριζουν λεμε για τον Μπ@τ@κη..
    Απο την στιγμη που απο τα χερακια του πηρε το διπλωμα ο Ελε ,,τοτε καλα εκανε
    και σταματησε…
    Αλλα στις ερωτησεις μου δεν απαντησες γιατι καταλαβες τι εννοω..
    Εγω αυτο το λεω διαβλητοτητα οχι πτυχιο…
    Απο την στιγμη που δεν υπαρχει λιστα του διπλωματος τοτε ενας προπονητης μπορει
    να μπει και απο το παραθυρο του Μαη που τραγουδουσε και ο Καλογιαννης…
    Ακομα δε το χειροτερο ειναι οτι ενας προπονητης αν εχει την ακρη μπορει να προπονει
    με ληγμενο διπλωμα…Και σε αυτο πιστευω να συμφωνεις..
    Για παραδειγμα οι διαιτητες,,,Ανακοινωνοντε φιλε τα ονοματα,,σου λενε περασαν αυτοι,,,κοπηκαν αυτοι…κακοι κακιστοι οι διαιτητες αλλα τιμουν τις σχολες τουλαχιστον στο τυπικο,,τωρα ενταξει πως περνανε και ανεβαινουν αλλη κουβεντα…
    Σημερινο παραδειγμα…ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ..
    ο Αγγελος Ποστεκογλου συμφωνησε να αναλαβει την Σελτικ Σκοτιας και εχει λεει προβλημα με το διπλωμα,,,
    Ωπα ρε μαγκες,,,εδω ο τυπος οδηγησε ολοκληρη Χωρα και πηρε μερος σε Μουντιαλ..
    Τοτε μπορουσε τωρα δεν μπορει;;;; Τι αλλαξε;;;
    Ειναι λογικο αυτο ;;; Αφου το αναγνωριζει η FIFA δεν το αναγνωριζει η UEFA ;;
    Αυτα ειχα να σου πω,,,γιατι ας μη μιλησουμε καλυτερα με τις ανανεωσεις διπλωματων γιατι θα χασει η μανα το παιδι …
    Σε ευχαριστω παντος που απαντησες,,καλο βραδυ.

  13. Μαύρος Τιμωρός

    01/06/2021 at 08:07

    Φίλοι μου καλημέρα.
    Για να μην αντιδικούμε τσάμπα.
    Αυτός ο άνθρωπος λέει ψέματα?

    https://www.karditsasport.gr/index.php/podosfairo/26174-i-epo-mas-sterei-to-dikaioma-stin-ergasia
    Από την στιγμή που ο απόφοιτος ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα στο ποδόσφαιρο βάσει νόμου του ελληνικού κράτους παίρνει πτυχίο ειδικότητας και είναι αντίστοιχο με το Uefa A είπα στην δεύτερη τοποθέτησή μου ότι κατόπιν
    εξετάσεων επάρκειας να έχει την δυνατότητα να πάρει το Uefa Pro.
    Ακόμα και να πρέπει να παρακολουθήσει τα σχετικά μαθήματα δεν αντιλέγω.
    Αλλά η κυρία ΕΠΟ για τους δικούς της λόγους το αρνείται.

    https://enimerosi.com/article/53593/Proponites-me-Adeia-Eksaskiseos-Epaggelmatos-apo-ti-GGA

    Να ψαχτούμε λίγο και να δούμε τα διπλώματα που έχουν δοθεί μέχρι σήμερα?
    Ποιοί τα πήραν…ιεραρχικά, και ποιοί. ..ευεργετικά?
    Μην πούμε ονόματα…
    Αυτά πρέπει να φτιάξει ο Αυγενάκης εν όψη του εθνικού μητρώου προπονητών.

  14. Καποιος

    01/06/2021 at 15:09

    Εαν μπορει να εργαστει ο αγαπητος πτυχιουχος με ειδικοτητα το ποδοσφαιρο σαν προπονητης σε οποιαδηποτε επαγγελματικη ομαδα στο εξωτερικο με το Πτυχιο που εχει,ας δουλεψει και εδω.

    Μπορει?

    αυτο θελω να απαντηθει.

    Αλλα απαντηση δεν παιρνω.

    Μονο Νομους και παρανομους παρατιθενται.

  15. Γιωργος -Παναχαικη

    01/06/2021 at 18:10

    Oχι ,απαντηση δεν θα παρεις..
    Γιατι ειναι σωστο αυτο που λες..
    Αλλο τι αναγνωριζει το κρατος και αλλο η uefa και η ΕΠΟ..
    Παντα το μαχαιρι το εχει η uefa και κοβει οτι θελει και σωστο ειναι..
    Απο την αλλη ομως να μην ξεχναμε οτι ο τροπος που παιρνουν τα καλα διπλωματα
    σε ορισμενες περιπτωσεις ειναι απο δημοσιες σχεσεις και οχι απο ικανοτητα..
    Ενα παραδειγματακι θα σε πεισει…
    Ειναι ποτε δυνατον ολοκληρη Πατρα να εχει μονο εναν προπονητη με διπλωμα uefa pro;;;
    Εδωσαν σε εναν,, ετσι απλα για το ξεκαρφωμα..
    Θα τον βαλουμε σε Μουσειο σε λιγο ως ειδος προς εξαφανιση..
    Τι να πω,,,Μπορει η Κορμορανοι να ειναι περισσοτεροι στην Πατρα..
    Δεν διαφωνουμε,απλα το πιανουμε απο αλλη πλευρα ο καθενας…
    Και ρωταω …..
    Αν ειχα -Χ- Τελη στην Κορωνη θα ειχα διπλωμα τωρα ;;;
    Αυτο να μου απαντησεις,,,
    Και επαναλαμβανω,,αυτα που λες ειναι σωστα και οχι λαθος..
    ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΒΓΕΙ Η ΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΛΗΓΟΥΝ..
    Μετα να δεις πλακα που θα εχουμε….
    Ειναι σωστο η Παναχαικη να μην μπορει να εχει Πατρινο προπονητη γιατι δεν
    υπαρχει Πατρινος πλην ενος με διπλωμα ;;;;
    Τι διαολο,,,,200.000 πολη ,εχουμε περισσοτερους νικητες του Τζοκερ φετος παρα
    uefa pro…
    Ποιος αυτο το βλεπει λογικο,,, να μου πει ;;;

  16. Μαύρος Τιμωρός

    02/06/2021 at 07:28

    Όχι διότι δεν έχει την απαιτούμενη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την ΓΓΑ και την ΕΠΟ.
    Μα φίλε μου καλέ αυτό είναι το ζητούμενο.
    Το γιατί.
    Δεν μπορεί ο ευρωπαίος να μπορεί να εργαστεί στην χώρα του εφόσον όσον το πανεπιστήμιο που φοίτησε το αναγνωρίζει η Uefa και το εδώ Πανεπιστήμιο να μην το αναγνωρίζει η ΕΠΟ καταστρατηγώντας νόμους και διατάξεις πατώντας πάντα στο περιβόητο…αυτοδιοίκητο.
    Δεν γίνεται σε καμία χώρα της Ευρώπης και σε κανένα άλλο επάγγελμα αυτό που γίνεται εδώ.
    Ο γιατρός μπορεί να εργαστεί ελεύθερα στην Ευρώπη?
    Ναι είναι η απάντηση.
    Ο μηχανικός, ο φιλόλογος,ο φυσικός,και πολλοί άλλοι που τελειώνουν ελληνικά πανεπιστήμια μπορούν να εργαστούν κανονικά.
    Εδώ είναι ένα σύστημα που στηρίζεται όχι στην αξιοκρατία, αλλά στην κονόμα και στις δημόσιες σχέσεις.
    Και λένε και κάποιες φήμες ότι και κάποια διπλώματα ειδικά σε μικρές κατηγορίες για κάποιους πήγαιναν στο σπίτι.
    Δεν είναι τυχαία πολλά πράγματα.
    Δεν γίνεται απόφοιτοι δημοτικού η τριτάξιου γυμνασίου που δεν μπορούν να συντάξουν λόγο στις συνεντεύξεις τους,που τους μιλάς για εργομετρικά,
    τους μιλάς για λιπομέτρηση, και κοιτάζουν σαν εξωγήινοι τον άλλον, και άνθρωποι επιστήμονες που τα κατέχουν όλ αυτά να είναι στην απέξω.
    Και έχει δίκιο ο φίλος ο Γιώργος, όπως και δίκιο έχουμε όλοι μας.
    Γι αυτό έχει γεμίσει το άθλημα με άχρηστους και άνεργους προπονητές.
    Εξαιρούνται φυσικά πολλοί, για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
    Αυτή δεν είναι η πραγματικότητα φίλε μου?
    Εν πάση περιπτώσει μπορείς να συμφωνείς, μπορείς να διαφωνείς,εγώ μια άποψη εξέφρασα και τρεις ημέρες τώρα κάνουμε αναλύσεις επί των αναλύσεων.
    Σε ποια ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ευρώπης γίνονται αυτά που συμβαίνουν με την κυρία ΕΠΟ στην Ελλάδα?
    Πουθενά…
    Και μην μου πεις πάλι για Uefa.
    Εγώ δεν συμμετέχω άλλο στην συζήτηση αυτή διότι είναι αδιέξοδη.
    Ας κάνουν ότι θέλουν δεν με αφορά.
    Άλλωστε η…έντιμη και…αξιοκρατική παραγωγή προπονητών από τις σχολές τους αντανακλάται στον ποδοσφαιρικό καθρέφτη της χώρας μας.
    Ένα Euro πήραμε και αυτό με ξένο προπονητή.
    Όλες οι επιτυχημένες πορείες αν τις θεωρήσουμε επιτυχημένες στους ευρωπαικούς θεσμούς έγιναν κατά 95% με ξένους προπονητές.
    Σας βάζω και κάτι τελευταίο για να καταλάβετε και δεν ασχολούμαι άλλο.
    Σεβαστές οι απόψεις του καθένα αλλά. ……

    https://www.gazzetta.gr/stili/to-mauro-kouti/article/876349/ta-nomima-haratsia-tis-epo-kai-i-enohi-siopi

  17. Καποιος

    02/06/2021 at 20:59

    Αγαπητε θα σου το ΞΑΝΑΠΩ

    Τα ΤΕΦΑΑ παραγουν Επιστημονες ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ.
    Αυτη ειναι η Δουλεια των ΤΕΦΑΑ,να παραγουν συγχρονους καταρτισμενους Γυμναστες στις σημερινες απαιτησεις τωνα διαφορων αθληματων.
    Και οχι να βγαζει Επαγγελματιες προπονητες UEFA PRO.
    Τους Επαγγελματιες Προπονητες UEFA PRO,τους βγαζει αλλο εργοστασιο.
    Εαν μας αρεσει η διαδικασια κτλ,εμενα δεν με αφορα,ουτε οι ιντριγκες,και τα χατιρακια που γινονται εκει.

    Σε ολους τους χωρους γινονται αυτα.
    Και στα ΤΕΦΑΑ,μην ξεχνιοναστε…

    Επειδη ο αλλος εχει μπαρμπα στην κορωνη και θα παρει χαριστικα ενα διπλωμα,δεν σημαινει οτι οι Γυμναστες ειναι και επαγγελματιες προπονητες.

    Ολες αυτες οι γνωσεις που λες οτι εχει ο Γυμναστης ειναι για να συμπληρωνουν τον Προπονητη,και οχι να ειναι ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ προπονητης.
    Καμια ομαδα ΔΕΝ θα παρει Γυμναστη για προπονητη επειδη αυτος θα εχει το UEFA PRO με 1 χρνο ειδικευση στο ποδοσφαιρο,αλλα θα τον εχει σαν “Πτυχιο Γλαστρα” εφοσον θα κατεχει το UEFA PRO για να κανει τον Κλακαδορο στον Κανονικο προπονητη που ενδεχομενος δεν θα εχει το απαιτουμενο πτυχιο.

    Δεν μιλας με κανεναν ασχετο εδω.

    ΑΥΤΑ ΤΑ πρωταθληματα Α,Β,Γ κατηγοριας τις ΓΓΑ αθλητισμου ποια ειναι?

    Μηπως εννοει τα Τοπικα πρωταθληματα των ΕΠΣ?
    Εκει εχει Α,Β,Γ.

    Καποτε που δεν υπηρχαν οι σχολες UEFA στην Ελλαδα,οι αποφοιτοι ΤΕΦΑΑ με ειδικοτητα στο ποδοσφαιρο,ειχαν και ΚΑΠΟΙΟ πτυχιο προπονητη,γιατι πολυ απλα δεν υπηρχαν σχολες για να βγαλουν προπονητες.
    Προπονητης αυτοδικαια ηταν ο αποφοιτος της Γυμναστικης ακαδημιας.

    Και τις οποιες σχολες εκανε τοτε η ΕΠΟ δεν ειχαν καμμια διαβαθμιση,ηταν ΜΙΑ για τα παντα και τα ολα.

    Σημερα στα ΤΕΦΑΑ,υπαρχει η δυνατοτητα να αποκτησει ενας ενδιαφερομενος φοιτητης μεσα απο την διαδικασια της UEFA,το UEFA Β.

    Και αυτο ειναι το σωστο.

    Εγω αυτα εχω να πω.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα

Addurl.gr – Κατάλογος Επιχειρήσεων

Advertisement

Δες ακόμη…

Advertisement

More in Super league 2