fbpx
Connect with us

Super league 2

Νίκη Βόλου: “Ομόφωνη η απόφαση για την αναβολή στο Διαιτητικό”

Νίκη Βόλου: “Ομόφωνη η απόφαση για την αναβολή στο Διαιτητικό”
O Κώστας Καραγεωργόπουλος

Ο υπεύθυνος Τύπου, όπως μας είπε τουλάχιστον,  της Νίκης Βόλου,, επικοινώνησε αργά την Δευτέρα το βράδυ μαζί μας στο Sportstonoto.gr και μας μετέφερε την εκδοχή της ομάδας του για το πως και γιατί πάρθηκε η απόφαση του Διαιτητικού της ΕΠΟ, περί αναβολής της προσφυγής των “κυανολεύκων” με την οποία ζητούν τον υποβιβασμό (!) θυμίζουμε των Καλαμάτα, Τρίγλια, Ιάλυσου, Ασπρόπυργου στην… Γ’ Εθνική κατηγορία, όπως και την ακύρωση της ανόδου της Σαντορίνης στη Footaball League.

Αναλυτικά μας είπε λοιπόν τα εξής: “Η απόφαση περί της αναβολής της εν λόγω εκδίκασης δεν ήταν της Νίκης Βόλου μόνο, αλλά υπήρξε ομόφωνη και των 6 δηλαδή ομάδων που εμπλέκονται στην συγκεκριμένη πάντα υπόθεση, όπως και της ΕΠΟ. Ο λόγος ήταν πως συμφώνησαν να πάρουν όλοι μερικές ημέρες παράταση, ίσως για να το σκεφτούν εκ νέου το θέμα, ή για να βρουν μία άλλη (!) λύση. Κατά την άποψή, η οποία μου και της Νίκης Βόλου, δεν υπάρχει λόγος καθυστέρησης ξανά στην έναρξη του πρωταθλήματος και αυτό μπορεί και πρέπει να λάβει χώρα κανονικά στις 7 του Νοέμβρη.  Εμείς μάλιστα πάντα ζητούσαμε και δημόσια και ιδιωτικά, να μην καθυστερούν οι διεργασίες και να πάμε γρήγορα, όσο πιο γρήγορα τουλάχιστον γίνεται στην πρεμιέρα και της FL.  Επίσης θα ήθελα να σας επισημάνω πως είναι άδικος ο τρόπος με τον οποίο το Sortstonoto.gr ασκεί κριτική καιρό τώρα στην Νίκη Βόλου, η οποία το μόνο που κάνει και αυτή είναι να προασπίζεται τα συμφέροντά της, όπως άλλωστε πράττουν όλες οι ομάδες σε  SL, SL2, Football League και γενικότερα σε όλες τις κατηγορίες του ελληνικού ποδοσφαίρου”, δήλωσε  o υπεύθυνος τύπου της Νίκης.

 

loading...
23 Comments

23 Comments

  1. oustxeftiles

    20/10/2020 at 02:06

    Ναι η καυμενη Νικολετα υποστηριζει τα συμφεροντα της, αυτα που τη βολευουν απο βδομαδα σε βδομαδα και αφου τον ηπιε απο παντου, γιατι να μην τον πιει και αλλη μια… Ετσι για την αλητεια Τωρα για το πως θα βγαλει, τη χρονια καθαρη φετος, εχει ο βολος της. Εδω αντεξε τη ξεφτιλα που εμεινε α εθνικη 5 βδομαδες. και διαλυθηκε, τι θα παθει δλδ αν ξαναδιαλυθει..

    • G volos

      20/10/2020 at 08:56

      ΤΗΝ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ,,ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΤΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΡΔΙΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ

  2. G volos

    20/10/2020 at 09:46

    ΑΡΕ ΡΕ SPORTSONOTO ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΓΡΑΦΦΕΙΣ .ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΝΙΚΗ ΜΟΝΟ ΖΗΤΗΣΕ ΑΝΑΒΟΛΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΑΡΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ,ΩΡΑΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙΣ

  3. Gerrard

    20/10/2020 at 10:00

    Πατρινέ τελικά θα έχουμε γκολ στο 95′ ?

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ

    20/10/2020 at 10:31

    Επειδή έχει στηθεί ένα επικοινωνιακό παιχνίδι που προσπαθεί να παρουσιάσει τη Νίκη Βόλου ως την αιτία αναβολής της εκδίκασης της προσφυγής της στο Διαιτητικό Δικαστήριο, καλό είναι να γνωρίζει ο φίλαθλος κόσμος και κυρίως αυτός της βολιώτικης ομάδας την πάσα αλήθεια.

    Ο νομικός εκπρόσωπος της Νίκης Βόλου ήταν ο Χρήστος Χριστόπουλος, απόλυτα προετοιμασμένος και με ισχυρά όπλα στη φαρέτρα του, ώστε να υποστηρίξει την προσφυγή που κατέθεσε η ΠΑΕ στο Διαιτητικό Δικαστήριο. Παρών στην αίθουσα ήταν και ο Νίκος Αγγελάρας
    Από τους άμεσα θιγόμενους από την προσφυγή της Νίκης Βόλου, στο Διαιτητικό ήταν ο κ. Σαράκης, νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ και ο Χάρης Γρηγορίου που εκπροσωπούσε την Σαντορίνη και την Καλαμάτα. Δεν παρέστησαν νομικοί εκπρόσωποι των ομάδων Τρίγλια, Ασπρόπυργος και Ιάλυσου. Ο Ασπρόπυργος είχε εκφράσει την πρόθεση να καταθέσει πρόσθετη παρέμβαση αλλά δεν πλήρωσε το παράβολο.
    Σε καμία περίπτωση η Νίκη δεν πήγε στο Διαιτητικό με πρόθεση να ζητήσει αναβολή. Αντιθέτως όπως αναφέρεται ρητά στην προσφυγή της, εκφράζει την επιθυμία να εκδικαστεί το συντομότερο δυνατό
    Σε δύσκολη θέση δεν βρίσκεται η Νίκη Βόλου. Η βολιώτικη ομάδα δεν έχει να χάσει τίποτα. Στην περίπτωση που γίνει δεκτή η προσφυγή της, άλλοι χάνουν τα «αυγά και τα πασχάλια»
    Ποτέ η Νίκη Βόλου δεν έθεσε θέμα αναβολής. Συναίνεσε στην πρόταση της άλλης πλευράς για αναβολή μήπως υπάρξει εξωδικαστική συμφωνία
    Αν η ΕΠΟ, η Καλαμάτα και η Σαντορίνη θεωρούσαν πως η απόρριψη της προσφυγής της Νίκης Βόλου ήταν σίγουρη, ο καθένας που διαθέτει τη στοιχειώδη αντίληψη, μπορεί να καταλάβει πως δεν υπήρχε περίπτωση αναβολής.
    Η ΕΠΟ ρωτήθηκε από την έδρα του Δικαστηρίου αν αυτή η αναβολή κωλυσιεργεί αγωνιστικές υποχρεώσεις, είτε Κυπέλλου, είτε πρωταθλημάτων. Η απάντηση του εκπροσώπου της ήταν λιτή και ξεκάθαρη: Όχι!
    Όταν το πιο ισχυρό επιχείρημα του δικηγόρου της Καλαμάτας και της Σαντορίνης είναι ο αριθμός των ποδοσφαιριστών που θα μείνουν άνεργοι σε περίπτωση δικαίωσης της Νίκης Βόλου, ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί με ποιανού μέρος είναι οι πιθανότητες σ’ αυτή την υπόθεση.
    Η Νίκη Βόλου δεν πρόκειται να ζητήσει να τοποθετηθεί στη Σούπερ Λιγκ 2. Τη λύση καλούνται να τη δώσουν όσοι έφτασαν την κατάσταση ως εδώ
    Η Νίκη θα είναι παρούσα στις 29 Οκτωβρίου, στις 15:15, στην αίθουσα του Διαιτητικού Δικαστηρίου για να διεκδικήσει όσα θα έπρεπε να διεκδικεί η ίδια η ηγεσία της Ένωσης Σούπερ Λιγκ 2 και Φούτμπολ Λιγκ

    • Gerrard

      20/10/2020 at 10:53

      αριστος!

      • Μιχαλης Νικαρα

        20/10/2020 at 11:29

        Eτσι Γιωργο

      • KILLER3

        20/10/2020 at 12:43

        Απλά τα πράγματα για μερικούς που παραπληροφορουν τον κόσμο…!!!

    • Παράγοντας της ΕΠΟ

      20/10/2020 at 13:58

      πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτα, αλλα αναρωτιεμαι ποια μπορει να είναι αυτη η “εξωδικαστικη” συμφωνια που αναζητα η Νικη Βολου

      Αυτο που υποθετω είναι νεος ΔΣ Λιγκας και ανοδο της Νικης Καβαλας στην ΣΛ2 με 14 ομαδες για να “αφησει” τις υπολοιπες να παιξουν ΦΛ με 18 παιρνοντας πισω την προσφυγη .

      Τι θα επερεπε να διεκδικησει η Ενωση ΣΛ2 ΦΛ , τηλεοπτικο συμβολαιο; οπως καθε χρονια παρακαλια και πιεσεις σε υπουργους να κανει χορηγια η ΕΡΤ

      • Μιχαλης Νικαρα

        20/10/2020 at 15:38

        Καμία εξωδικαστικη συμφωνια δεν ζητησε η Νικη Βολου, αυτα τα γραφουν στα site για να αποπροσανατολιζουν τον κοσμο απο τα πραγματικα αισχη που εγιναν παλι φετος. Πως γινεται ομαδες που επεσαν?οταν διεκοπηκε το πρωταθλημα να τις κρατανε κατηγορια με την λογικη οτι αν συνεχιζοταν οι 3 αγωνιστικες μπορει και να σωζονταν (το δικαιο αυτο ειναι) ενω τη Νικη και την Καβαλα που με την ιδια λογικη επρεπε να ανεβουν γιατι τις κρατανε και αυτες στην ιδια κατηγορια??

    • Atom

      20/10/2020 at 14:41

      ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ ξεχασατε μαλλον πως ανεβηκατε εσεις περυσι, θυμασαι νομιζω που λεγαμε τοτε εαν επρεπε να μετρησει η βαθμολογια των μπαραζ η του πρωταθληματος, τοτε τι λογο ειχαν τα μπαραζ, δεν ξερω μηπως κανονικα θα επρεπε να ξανασκαλιζαμε την υποθεση εκεινη και πως πηρατε την ανοδο για να μην περασει ενας χρονος και να κουνατε εσεις το δαχτυλο στους αλλους σαν δε ντρεπεσται λιγο, αντε ρε να χωσετε το κεφαλι σας πουθενα μη πω τιποτα χειροτερο που εχετε και απαιτησεις λαμογια, μιλατε και απο πανω, τι να πει και κοινος ο Αιολικος ο καψερος. Εσεις επρεπε να εισασταν ακομα Γ εθνικη..

      • Παράγοντας της ΕΠΟ

        20/10/2020 at 22:24

        Η Νικη ανεβηκε σαν πρωτη επιλαχουσα συμφωνα με την προκηρυξη του πρωταθληματος και θα ανεβαινε και ο Νεστος

        Τα μπαραζ ηταν με συστημ αγωνων κυπελλου δεν ειχαν βαθμολογια αλλα εττσι κι αλλιως η προκηρυξη προεβλεπε αναπληρωση απο δευτεραθλητριες συμφωνα με τη βαθμολογια των ομιλων (αρθρο 20 παρ.10 του ΚΑΠ)
        Την αμεσως προηγουμενη χρονια που υπηρχαν μπαραζ με ομιλους και βαθμολογιες η προκηρυξη εγραφε επισης οτι απο αυτους τους ομιλους των μπαραζ θα προερχονταν οι αναπληρωσεις.

        Αυτα που ελεγε η Καλαματα για βαθμολογια μπαραζ δεν υπηρχαν και επικαλουμενη την παρ.2 που δεν υπηρχε στην προκηρυξη και αναφερεται ετσι κι αλλιως στους αγωνες καταατξης ενος πρωτυαθληματος (σαν τα πλεη οφ/ πλεη αουτ οι τα μπαραζ των πρωτων 4ν ομαων σε διαφορες ΕΠΣ κλπ)

        Θα μπορουσε να πει κανεις οτι ηταν μια προσπαθεια να “κλεψει” την θεση της Νικης μη τηρωντας αυτο που ελεγε η προκηρυξη

  5. Γιωργος -Παναχαικη

    20/10/2020 at 12:08

    Κυριοι δεν μπορω να πω οτι εχετε αδικο αλλα 95-5 οι πιθανοτητες να χασετε..
    Οχι οτι εχετε αδικο το ξαναλεω..δεν χανει αυτη την υποθεση ο Χου-Γου..
    Συμπαθατε με αλλα δεν μπορω να πω κατι παραπανω..

    • Μιχαλης Νικαρα

      20/10/2020 at 13:23

      Γιωργος -Παναχαικη Mε τις τοποθετησεις που εκανε (μιλησε για τα οικονομικα των ομαδων και περι ανεργιας παικτων) μαλλον αυτη την φορα θα χασει….Στα νομικα θεματα δεν μπηκε καθολου και εκανε την παπια….Βεβαια στην Ελλαδα ζουμε οποτε ειδωμεν

      • γιωργος καλαματα

        20/10/2020 at 16:32

        και εσεις που ξερετε τι παραθεσε ή τι εχει ακομα να προσκομισει;

  6. Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ

    20/10/2020 at 13:18

    Το θέμα είναι ότι είτε έτσι (δικαίωση), είτε αλλιώς (μη δικαίωση) της Νίκης, στον πολύ ποσοσφαιρικό κόσμο μένει αρνητική η εντύπωση για την ομάδα της Νίκης Βόλου. Η αλήθεια σε όποιο χώρο και να ειπωθεί, έχει και το τίμημά της. Καί αν αποδειχθεί ότι η αλήθεια είναι με το μέρος της Νίκης, θα πληρωθεί με πολύ ακριβό τίμημα. Αργά ή γρήγορα. Αυτό είναι νόμος της ζωής σε όλους τους χώρους του κοινωνικου βίου. Η αλήθεια πληρώνεται…………… Δυστυχώς, αλλά πάντα έτσι είναι. Θα μου πείτε: Δηλαδή να μην διεκδικούμε την αλήθεια; Όχι θα την διεκδικούμε πάντα. Αλλά πάντα την αλήθεια την συνοδεύει και ένα τίμημα. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Και ιδίως στον χώρο του ποδοσφαίρου που δεν είναι και ο καθαρώτερος. Το αντίθετο μάλλον……

  7. καλαματαρα

    20/10/2020 at 14:03

    τοτε γιατι ψηφισατε την διακοπη του πρωταθληματος? αλλο να υπερασπιζεσαι τα δικαιωματα σου και αλλο να το παιζεις συμφεροντολογος καραγκιοζακος

    • Μιχαλης Νικαρα

      20/10/2020 at 14:34

      Την διακοπη του πρωταθληματος την ψηφισαν τα 3/4 των ομαδων. Η Νικη Βολου ΔΕΝ ηταν μεσα σε αυτες. Τι δεν καταλαβαινετε??

    • Παράγοντας της ΕΠΟ

      20/10/2020 at 14:44

      τις αποφασεις τις παιρνει το ΔΣ της Ενωσης ΣΛ-ΦΛ που απαρτιζεται απο τις 12 ΠΑΕ της ΣΛ2 και 3 εκπροσωπους της ΦΛ. Η αποφαση δεν ηταν ομοφων αλλα ετσι κι αλλιως νομιζω οτι η Νικη Βολου δεν ηταν τοτε στους 3 εκπροσωπους της ΦΛ, οποτε ουσιαστικα δεν ψηφισε για κατι (λογω και της δομης του ΔΣ της Λιγκας

      • Μιχαλης Νικαρα

        20/10/2020 at 15:30

        Πολυ σωστά, η Νικη Βολου δεν ψηφισε για τιποτα…οι ”ομοφωνες” αποφασεις ηταν των 3 εκπροσωπων της FL.

      • Atom

        20/10/2020 at 21:04

        και γιατι να ψηφιζουν μονο αυτοι και να καθοριζουν την μοιρα των αλλων, και ποιοι ειστε εσεις ρε που θα καθορισετε την δικια μου την μοιρα ??? μια φορα θα την καθορησετε οχι παντα το ποταμι ειναι πολυ μεγαλο για να γυρισει πισω αλλα μαλλον δεν μπορειτε να το χωνεψετε, δεν πειραζει ξυδι λοιπον σε ολους τους εχθρους μας, η Μαυρη Θυελλα ειναι εδω ερχεται και με μεγαλη φορα, κοιταξτε να το χωνεψετε και καντε στην παντα γιατι οποιος βρεθει απεναντι μας θα σπασει τα μουτρα του..

        • Παραγοντας της ΕΠΟ

          20/10/2020 at 22:17

          γιατι οταν επισημοποιηθηκε η αναδιαρθρωση βασιλειαδη και αποφασιστηκε οτι τις δυο κατηγοριες θα τις διοργανωνει η Φουτμπολ Λιγκ (που αλλαξε ονομα) στο κατασταικο αποφασιστηκε να λειτουργει με αυτον τον τροπο

  8. Γιωργος -Παναχαικη

    20/10/2020 at 23:58

    Ρε σεις μη με κολαζετε….
    Την υποθεση την εχετε χαμενη μονο και μονο ελεω εκλογων Ε.Π.Ο.
    Αφηστε το ρημαδι, μην αρχισω να γραφω και γινει εδω μεσα της εκδιδομενης γυναικως η προστατευτικη σιδηροκατασκευη..
    95 δικια εχετε αλλα θα κερδισουν τα 5..οι πεντε ομαδες..συμπτωση ;;;
    ε οχι φυσικα,δεν γραφω τυχαια…
    Α και μη ξεχασω,,σας ειχα πει για την Σαντορινη οτι θα ξεκινησει 3η αγωνιστικη..
    Αν οι εκλογες ειχαν γινει Ιουλιο,,τοτε σημερα θα παιζατε SL2…

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα

Addurl.gr – Κατάλογος Επιχειρήσεων

Advertisement

Δες ακόμη…

Advertisement

More in Super league 2