fbpx
Connect with us

Lifestyle

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος για αθλητές: Οφέλη και διατροφικές εναλλακτικές λύσεις

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος για αθλητές: Οφέλη και διατροφικές εναλλακτικές λύσεις

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος https://mednatural.gr/blog/%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/kaliteri-proteinh-whey/ είναι ένα δημοφιλές συμπλήρωμα μεταξύ των αθλητών, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε πρωτεΐνη. Η γρήγορη απορρόφησή της από τον οργανισμό και η ικανότητά της να υποστηρίζει την σωστή μυϊκή ανάπτυξη και αποκατάσταση μετά από μια έντονη προπόνηση, την καθιστούν πρώτη επιλογή για αθλητές που θέλουν να έχουν γρήγορα αποτελέσματα γράμμωσης. Επίσης, η πρωτεΐνη όγκου https://mednatural.gr/product-category/%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%90%CE%BD%CE%B5%CF%82/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%90%CE%BD%CE%B7-%CF%8C%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%85/  είναι ιδανική για όσους κάνουν αθλητισμό με βάρη. Ωστόσο, αν και τα συμπληρώματα πρωτεΐνης ορού γάλακτος μπορεί να είναι εύκολα διαθέσιμα, οι αθλητές μπορούν επίσης να λάβουν την απαραίτητη πρωτεΐνη μέσω μιας σωστής διατροφής.

Ποια είναι τα οφέλη της πρωτεΐνης ορού γάλακτος για τους αθλητές

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι μια πλήρης πρωτεΐνη, που περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που το σώμα δεν μπορεί να παράγει από μόνο του. Αυτό την καθιστά μία εξαιρετική επιλογή για την αποκατάσταση και την ανάπτυξη των μυών. Επίσης, απορροφάται γρήγορα από το σώμα και οι μύες λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά μετά την προπόνηση, βοηθώντας τους στην γρήγορη ανάπτυξη και αποκατάσταση. Επιπλέον, είναι εύκολη στην κατανάλωση και ιδιαίτερα ωφέλιμη για αθλητές με φορτωμένο πρόγραμμα.

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος περιέχει ανοσοσφαιρίνες και λακτοφερρίνη, οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν το ανοσοποιητικό σύστημα του αθλητή που υποβάλλεται σε έντονη προπόνηση και σωματικό στρες. Παρ’ όλο που τα συμπληρώματα πρωτεΐνης είναι αρκετά ωφέλιμα, οι αθλητές μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους με μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε ζωική ή φυτική πρωτεΐνη. Παρακάτω, θα δούμε μερικές διατροφικές επιλογές.

Άπαχα κρέατα

Το στήθος κοτόπουλου περιέχει στα 100 γραμμάρια περίπου 31 γραμμάρια πρωτεΐνης. Είναι μια ευέλικτη επιλογή που μπορεί να προστεθεί σε σαλάτες και σάντουιτς.

Το φιλέτο γαλοπούλας είναι σαν το κοτόπουλο και παρέχει πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας. Μια μερίδα 100 γραμμαρίων προσφέρει περίπου 29 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ψαρικά

Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και πρωτεΐνες. Μια μερίδα 100 γραμμαρίων σολομού παρέχει περίπου 25 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ο τόνος επίσης είναι πολύ θρεπτικός και μπορεί να προσφέρει 30 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια. Είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σαλάτες, σάντουιτς ή ως κύριο πιάτο.

Τα αυγά είναι μια πλήρης και φθηνή σχετικά πρωτεΐνη. Κάθε αυγό περιέχει περίπου 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορούν να παρασκευαστούν με διάφορους τρόπους, όπως βραστά, ομελέτα ή ποσέ.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Μια μερίδα γιαούρτι 200 γραμμαρίων περιέχει περίπου 20 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορεί να καταναλωθεί μόνο του ή να προστεθεί σε smoothies ή σαλάτες.

Το τυρί κότατζ περιέχει περίπου 11 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια τυριού και είναι ένα ευέλικτο συστατικό για σνακ και πρόχειρα γεύματα.

Όσπρια

Οι φακές στα 100 γραμμάρια περιέχουν περίπου 9 γραμμάρια πρωτεΐνης. Οι φακές μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σούπες, μαγειρευτά και σαλάτες.

Τα ρεβίθια επίσης είναι γνωστά, και προσφέρουν περίπου 19 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια. Μπορούν να προστεθούν σε σαλάτες, να γίνουν χούμους ή να μαγειρευτούν με κάρυ.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Τα αμύγδαλα σε μια μερίδα 30 γραμμαρίων παρέχει περίπου 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορούν να προστεθούν σε διάφορα πιάτα και σνακ.

Δύο κουταλιές σπόροι Chia της σούπας έχουν περίπου 4 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορούν να προστεθούν στο πρωινό , σε smoothies ή στο γιαούρτι.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Μια μερίδα 100 γραμμαρίων μαγειρεμένης κινόα παρέχει περίπου 4 γραμμάρια πρωτεΐνης. Είναι ένα ευέλικτο δημητριακό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σαλάτες και ως συνοδευτικό.

Το καστανό ρύζι ή το άγριο ρύζι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, με περίπου 3 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

loading...
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα

Addurl.gr – Κατάλογος Επιχειρήσεων

Advertisement

Δες ακόμη…

Advertisement

More in Lifestyle