fbpx
Connect with us

Καλαμάτα

Καλαμάτα – Ρόδος 1-2: Θέλει το χρόνο της η Μαύρη Θύελλα (+photos)

Καλαμάτα – Ρόδος 1-2: Θέλει το χρόνο της η Μαύρη Θύελλα (+photos)

Ένα δυνατό φιλικό έδωσαν στα Γλυκά Νερά Αττικής, Καλαμάτα και Ρόδος, στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για το νέο πρωτάθλημα της Football League.

Οι προπονητές των ομάδων είχαν την ευκαιρία να βγάλουν σημαντικά συμπεράσματα, αλλά και να δουν τον βαθμό ετοιμότητας των παικτών τους.

Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν ορεξάτες με τον Βελιτζέλο να παρατάσσει την ομάδα του με ένα κλασικό 4-4-2, ενώ ο Αναστόπουλος επέλεξε ένα πιο επιθετικό σχήμα με 4-3-3.

Καλαμάτα – Ρόδος 1-2: Θέλει το χρόνο της η Μαύρη Θύελλα (+photos)

Η Καλαμάτα πάτησε πρώτη περιοχή στο 2′ μετά από ωραία προσπάθεια του Μπουσμπίμπα.
Στο 5′ ο Νικολόπουλος έκανε τη σέντρα από αριστερά, ο Βουργουτζής έπιασε το μονοκόμματο σουτ με την μπάλα να περνά λίγο έξω από τα δοκάρια του Αραμπατζή.
Στο 15′ ο Δελαπόρτας εκτέλεσε φάουλ λίγο έξω από την περιοχή της Καλαμάτας, ο Γκίνης έπιασε αφύλακτος την κεφαλιά από την μικρή περιοχή και έκανε το 0-1 για την ομάδα της Ρόδου.

Δείτε ακόμη: Τα γκολ και οι καλύτερες φάσεις του Καλαμάτα – Ρόδος 1-2

Στο 19′ ένα τραγικό λάθος των μέσων της Καλαμάτας έφερε τους Δελαπόρτα, Αρναρέλη τετ-α-τετ με τον Αραμπατζή, με τον δεύτερο να κάνει το 0-2 για τα “ελάφια”.

Καλαμάτα – Ρόδος 1-2: Θέλει το χρόνο της η Μαύρη Θύελλα (+photos)

Ο αγώνες είχε καλό ρυθμό με τη Ρόδο να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων και την Καλαμάτα να προσπαθεί να δημιουργήσει επιθετικά με τους Σουμπίνιο, Μπουσμίμπα και Ηλιόπουλο.
Τόσο όμως ο Ηλιόπουλος στο 34′ και ο Μπουσμπίμπα στο 35′ δεν είχαν καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια.
Η Καλαμάτα έγινε πιο κινητική στα τελευταία λεπτά του α’ ημιχρόνου, όμως της έλειψε η φρεσκάδα και η ταχύτητα, ίσως και λόγο του σταδίου της προετοιμασίας στο οποίο βρίσκεται.

Καλαμάτα – Ρόδος 1-2: Θέλει το χρόνο της η Μαύρη Θύελλα (+photos)

Στο ημίχρονο ο Νίκος Αναστόπουλος άλλαξε σχεδόν τη μισή 11αδα της Μαύρης Θύελλας θέλοντας να δοκιμάσει όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεσή του.

Με το ξεκίνημα του β’ ημιχρόνου (47′) ο Κέρι πέρασε τους πάντες, αλλά έχασε ένα σίγουρο γκολ σε άδειο τέρμα!
Στο 52′ μετά από νέα ωραία ενέργεια του Σουμπίνιο, ο Γουέσλεϊ δεν κατάφερε να σκοράρει από πλεονεκτική θέση.
Στο 53′ ο Μαρτσάκης θα τελειώσει μια υποδειγματική αντεπίθεση της Ρόδου, αλλά ο Ταΐρης που είχε περάσει στον αγωνιστικό χώρο απέκρουσε εντυπωσιακά.
Στην φάση αυτή τραυματίστηκε ο επιθετικός της Ρόδου κι έγινε αλλαγή, κυρίως, για προληπτικούς λόγους.
Στο 70′ υπήρξε μια μικρή αψιμαχία μεταξύ του Ρεβυθόπουλου της Ρόδου και παικτών της Καλαμάτας, όπως και του Νίκου Αναστόπουλου. Με παρέμβαση, όμως, των ψυχραιμότερων δεν υπήρξε συνέχεια.
Στο 75′ ο Κέρι θα κερδίσει πέναλτι για την Καλαμάτα.
Την εκτέλεση ανέλαβε ο Σουμπίνιο μειώνοντας σε 1-2 για τη Μαύρη Θύελλα.

Καλαμάτα – Ρόδος 1-2: Θέλει το χρόνο της η Μαύρη Θύελλα (+photos)

Η Καλαμάτα ήταν εμφανώς καλύτερη σε σχέση με το α’ μέρος, οι παίκτες της Ρόδου, όμως, είχαν καλύτερες τοποθετήσεις στον αγωνιστικό χώρο περιορίζοντας επιθετικά την Καλαμάτα.

Στο 87′ ο Παπατόλιος έπιασε ένα μακρινό σουτ δοκιμάζοντας τα αντανακλαστικά του Αθανασόπουλου, ενώ στη συνέχεια της φάσης το σουτ του νεαρούς Τριανταφυλλάκη, πέρασε λίγο πάνω από την εστία της Ρόδου.
Στο 90′ Σουμπίνιο, Αλεξόπουλος, Γουέσλεϊ συνδυάστηκαν άψογα, αλλά ο τελευταίος δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του.
Η Καλαμάτα είχε ανεβάσει κατακόρυφα την απόδοσή της στο τέλος του β’ ημιχρόνου και στο 92′ έφτασε κοντά στο γκολ με ωραία ενέργεια του Αλεξόπουλου.

Η Ρόδος έδειξε πιο έτοιμη αγωνιστικά στο α’ μέρος, όμως και η Καλαμάτα έβγαλε αρκετά καλά στοιχεία στο β’ ημίχρονο.
Από τη Μαύρη Θύελλα ξεχώρισαν οι Σουμπίνιο, Αλεξόπουλος, Γουέσλεϊ, ενώ από τα “ελάφια” Γκίνης, Αρναρέλης και Δελαπόρτας.
Εντύπωση προκαλούν και οι 7(!) κίτρινες κάρτες που δέχθηκαν οι παίκτες της Ρόδου, αν κι ο αγώνας ήταν φιλικός!

Τόσο η ομάδα της Ρόδου, όσο και της Καλαμάτας αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στο πρωτάθλημα της Football League.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι ο αγώνας ξεκίνησε με μικρή καθυστέρηση καθώς οι διαιτητές είχαν οριστεί να σφυρίξουν άλλον αγώνα πριν από το φιλικό, από την ΕΠΣΑΝΑ!
Διαιτητές: Ανδριόπουλος, Αλεξοπούλου, Καστρινάκης

Καλαμάτα (Νίκος Αναστόπουλος): Αραμπαντζής, Μαβινγκά, Γκιοατά, Γκαλίτσιος, Κωσταντινοπουλος, Ζαχαρόπουλος, Νατσιόπουλος, Σουμπίνιο, Κέρι, Ηλιόπουλος, Μπουσμπίμπα
Στον πάγκο: Αλεξόπουλος, Παπαγεωργίου Παπατόλιος, Ταϊρης, Τριανταφυλλάκης, Καρουτης, Καραχάλιος, Felype, Wesley, Τσελεπίδης.

Ρόδος (Κώστας Βελιτζέλος): Πίτκας, Ρεβυθόπουλος, Νικολόπουλος, Καψάλης, Καραγιώργης, Μουμίν, Γκίνης, Αρναρέλης, Βουργουτζής, Δελαπόρτας, Μαρτσάκης.
Στον πάγκο: Μακρυδημήτρης, Τσίπρας, Σουλάι, Παγώνης, Αθανασόπουλος, Καμπαγιέρο, Αρέτογλου, Παχλιβανόπουλος.

  • Περισσότερα, καθώς και πλούσιο φωτορεπορτάζ σε λίγο.

loading...
37 Comments

37 Comments

  1. καλαματαρα

    27/09/2020 at 20:01

    1ο ημιχρονο ειχαμε κακο, ηταν ολοι τσιτωμενοι πλην του κερι και του σουμπινιο.

    εμενα προσωπικα μου αρεσε : σουμπινιο ,κερι(αν και εχασε το αχαστο), κωνσταντινοπουλος, παπατολιος,το cb που μπηκε στο Β ημιχρονο στην θεση του γκαλιτσιου, γουεσλεϊ

    ο γκιοτα και ο μαβινγκα επαιξαν καλα μονο στο Β ημιχρονο

    ο μπουσμπιμπα μονο τριπλες και απο ουσια τιποτα

    ο ηλιοπουλος εκανε πολλα λαθη και καλα εκανε που τον εβγαλε ο αναστο

    ο γκαλιτσιος δεν βλεποτανε, πονεσαν τα ματια μας…….

    αν σκεφτουμε οτι εχουμε ακομα να δουμε μαρκοφσκι, τσελεπιδη και λογικα 1-2 ακομη καλοι παιχτες που θα ερθουν ειμαστε σε καλο δρομο!!!!

    Υγ. η ροδος ειναι και πολυ πιο δεμενη ομαδα, εμεις θελουμε ακομα δουλιτσα στην χημεια μεταξυ των παιχτων.

  2. Γιωργος -Παναχαικη

    27/09/2020 at 20:24

    Πριν 45 ημερες γελαγες με την Παναχαικη και τωρα 45 ημερες μετα
    λες οτι η Καλαματα θελει χρονο..
    Τι χρονο να θελει,,αυτη δεν φτιαχνει ουτε σε 5 χρονια οπως ειναι.
    Εγω που ειδα το παιχνιδι ειδα οτι δεν αλλαζετε τριτη πασα..
    Εκεινος ο Γκιοατα η πεφτει η την πεταει στα πουλια, δηθεν γιομα,η πισω στον
    τερματοφυλακα.
    Το κεντρο σας δεν καταλαβαινω πιος μαρκαρει ;; Ποιος Ποιος ποιος,Αυτος 1-0..
    4-4-3 χωρις την μπαλα που πατε ωρε λεβεντες;;;
    Ανετοιμη ειναι η Ροδος…. Η Καλαματα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ…
    Ο Αλλος ο ταραμας ο Αμπαλουντζος ειπε στην μεταδοση οτι ο Σαπουντζακης ειναι
    επιθετικος προπονητης ..
    Ποιος μωρε ο Σαπουντζακης ;;;;
    Το ενα σχολιο γλειψηματος μετα το αλλο ηταν ..Τον εχει δεσει φιογκο ο Σαπουντζακης..
    Λιγο πριν ειπε οτι ο Σαπουντζακης ειπε οχι στον Κοκκαλη…
    Ξεχασε ομως να πει οτι παρακαλαγε την -7- να τον προτεινει η να τον επιβαλει
    και οταν πηγε στον Κοκκαλη πουλησε μουρη και τον ξαποστειλε ο Σωκρατης,,,με αποτελεσμα μετα να κυνηγαει τον Σαπουντζακη η -7-, η -8- και η -9- παρεα..
    Α να χαθειτε ψευτες επιτελους….
    Ρε σεις Ολυμπιακοι δεν ειστε εδω μεσα οι περισσοτεροι ;;;Λεω ψεμματα….
    Τωρα θα παρουν λεει καλυτερο απο τον Κουτσιανικουλη,,,καλα απο αυτον και εγω καλυτερος ειμαι…δεν αντιλεγω,,αλλα μεχρι χθες το μεσημερι ηταν σουπερ σταρ..
    Η ξεφτιλα σε ολο της το μεγαλειο,,,φατε σανο ,φατε σανο στο καργα λεμε….
    Καλα μη παιξετε φιλικο μαζι μας,,,,5-0 για προπονηση ειστε…
    Ναι ακομα και ο Ελε για 5 σας εχει,,,
    ναι ναι ναι ταλιρο κι απ τον Ελε..
    Εδω ρε σεις η πρωτη σας ευκαιρια ηταν στο 87 ενα σουτ εκτος περιοχης ,,,που πατε ;;
    Αυτα λεω για παιχνιδι που ειδα,,,οχι σαν κατι αλλους που κοιτανε το σκορ…για να
    μιλησουν,,,
    Ο Σαπουντζακης να μπαινει μεσα στο γηπεδο να τσακωνεται με τους αντιπαλους
    ποδοσφαιριστες ;;;; Ντροπης πραγματα….
    Κανατε την Ροδο να δειχνει ομαδα ανωτερης κατηγοριας…οτι ωρα ηθελε σας εκανε οτι ηθελε.
    Εφτασε ο Σουμπινιο να παιζει 6αρι καποιες στιγμες…πω πω πω ..
    Για πειτε μου και το αλλο ;;;;
    Που θα επαιζε ο Κουτσιανικουλης αν τον παιρνατε ;;;;Καλα ειστε εντελως αμπαλοι..
    Εχετε γεμισει την ομαδα με ποδοσφαιριστες τιτικες,,εργαλειο κανενας…
    Και θελατε και τον Κουτσιανικουλη παναθεμα σας και σημερα…
    Για να μην ειμαι αδικος.ενα εργαλειο εχετε αλλα τι να πρωτοκανει ;;;

    • καλαματαρα

      27/09/2020 at 21:12

      γιωργο-παναχαικη εισαι λιγο υπερβολικος νομιζω……Γ εθνικη κατηγορια ειμαστε πως ηθελες να παιζουν? και πως γινεται να ειμαστε απαραδεκτοι απο την στιγμη που στο Β μερος παιξαμε καλυτερα απο την ροδο? εσυ εισαι Β μην προσπαθεις να μας συγκρινεις. Μην ξεχνας ειμαστε καινουρια ομαδα κατα το 80% και δεν επαιξε ο μαρκοφσκι, τσελεπιδης και 1-2 ακομα καλοι που θα ερθουν.

    • atom

      28/09/2020 at 00:24

      Γιωργος -Παναχαικηποιο ειναι το εργαλειο??? για να δω θα το βρεις??

      • Γιωργος -Παναχαικη

        28/09/2020 at 02:57

        Δηλαδη φιλε Atom αν σου τον πω τις περναω τις εξετασεις ;;;

        • Atom

          28/09/2020 at 12:41

          ναι ρε θα σου βγαλω το καπελο θα πω δημοσια οτι εισαι απαιχτος, ξερεις πολλα κιλα μπαλα και εμεις ειμαστε ολοι ασχετοι, οποιος σου μιλησει ασχημα θα τον κραξω δημοσια.Τι αλλο θες.

  3. Μαυρος Τιμωρός

    27/09/2020 at 21:02

    Σταύρος Παπανδρέου τον ακούσαμε όλοι.
    Έμπειρο μάτι,προπονητής στην Ελλάδα και σκαουτερ της Γιουβέντους ήταν ο άνθρωπος με Ρανιέρι προπονητή.
    Γνώριζε τους παίκτες καλύτερα και από τον Αναστόπουλο που είναι επίσημα ο προπονητής μας.
    Μιλούσε για λάθος σύστημα που κατέβηκε η ομάδα,για λάθος θέσεις ποδοσφαιριστών,για ασύνδετη ομάδα,για μεγάλα κενά στην ανάπτυξη της ομάδας,σε ένα πρώτο ημίχρονο με Ρόδο να έχει κατοχή μπάλας πάνω από το 70%,και ευτυχώς που δεν φάγαμε και το τρίτο μπαλάκι και να είμαστε τέζα.
    Και στο τέλος ο άνθρωπος είπε ότι η ομάδα θέλει πάρα μα πάρα πολλή δουλειά.
    Αναστόπουλε βλέπεις ότι το 4-3-3 δεν σου βγαίνει,και σε έχει πάρει αμπάριζα ο άλλος προπονητής,μέχρι το πρώτο 20άλεπτο τρώς 2 γκόλ,τι κάνεις?
    Δεν αντιδράς καθόλου?
    Εσωτερικές αλλαγές, με ταυτόχρονη αλλαγή συστήματος δεν μπορείς να κάνεις?
    Άλλαξες το σύστημα και την μισή ομάδα στο δεύτερο ημίχρονο και κάτι έγινε,φυσικά με την Ρόδο να έχει αλλάξει και αυτή πάνω από την μισή ομάδα,με τραυματισμούς κλπ.
    Δεν μ ενδιαφέρει το σκόρ,μπορεί και να κερδίζαμε,αλλά τα ίδια θα έλεγα.
    Δεν μπορώ να φανταστώ αυτή την αντίδραση του προπονητή σε αγώνα η αγώνες πρωταθλήματος,και να χάνονται έτσι βαθμός η βαθμοί!
    Και το έχω ξαναγράψει προχθές μάλιστα.
    Δεν υπάρχει ο παίκτης ν αναπληρώσει τον Σουμπίνιο,με λίγα λόγια η εναλλακτική λύση.
    Αν χτυπήσει ο παίκτης ποιός θα τον αντικαταστήσει?
    Θετικά τα δείγματα του δευτέρου ημιχρόνου,αλλά από ατομικές ενέργειες,σαν σύνολο δεν είμαι ευχαριστημένος.
    Προσωπική μου άποψη,κάποιοι μπορεί να διαφωνούν.
    Αλλά η αλήθεια δεν κρύβεται.

  4. Petrobeis

    27/09/2020 at 21:24

    Ο Σωτήρης ξεμπουκοσε στο σουτ του τριαντάφυλλακη… Που και αυτόν τον αποκάλεσε παπαρολογος…βρε Σωτηράκη έλεος . Ο Παπανδρέου σαν λίγο περισσότερο γνωστης της μπάλας… κάποιες αλήθειες πικρές μεν αλλά…
    Τώρα στο ψητό. Δεν υπάρχει προπονητης Αναστόπουλος. 45 μέρες τους προπονει και δεν έχουν αγωνιστικό πλανο. Ταυτότητα βρε φίλε.
    Η Ρόδος όπως και ο Βλαχιωτης ομάδες της σειράς έδειξαν καλυτερα δείγματα γραφής.
    Η υπόθεση πρωταθληματισμος δεν θα είναι ευκολη υπόθεση!!! Η ομάδα δεν έχει μέταλλο!
    Παίχτες με προσωπικοτητα . Οι καλαματιανοι Ηλιόπουλος, Ζαχαροπουλος, θα καθισουν παγκο παρεα με τον Αλεξοπουλο. Εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. Παίχτες χωρίς προσωπικοτητα δεν μπορουν να σηκωσουν στις πλατες την ομάδα να παρασυρουν και να εμπνεύσουν τους λεγεωνάριους ( το τελευταίο συμβόλαιο για δαυτους). Ο πρωταθλητισμος θέλει κότσια Χωρίς δευτερη γνωμη από τον παγκο , άλλωστε δεν έχει βοηθό, παγκοσμια πρωτοτυπια και με προγραμμα που το βγαζει άλλος εξ αποστάσεως…
    Τον Αμερικανό τον παραμυθιαζουν παρε πχ Λεσα
    Και η Σαμπουτζακη.
    Σε λίγο θα αρχίσουν οι αποχωρήσεις.
    Σωτηράκη σου είχα επισημάνει για την απαγωγή του κουτσιανικουλη από τον μετρ της απαγωγής τον πετρακη.
    Θα δεις πολλα Στησιματα….
    Καλη επιτυχία στην Καλαμάτα.
    Γιώργο- παναχαικη καλή επιτυχία στην ομάδα σου. Υγεία σε όλους. Δεν θα επανέλθω.

    • Ρόδος1968

      27/09/2020 at 22:13

      Η Ρόδος ομάδα της σειράς; Η Ρόδος στην ίδια πρόταση με τον Βλαχιώτη; Μάλιστα. Γύρνα το στο σνουκερ αδερφέ

  5. gio5

    27/09/2020 at 21:49

    Η ομάδα είναι εμφανώς ανέτοιμη και είναι φυσιολογικό πολλοι νέοι παίχτες που πρέπει να δέσουν κ να βρουν τους ρόλους τους χρόνος υπάρχει δουλειά κ υπομονή χρειάζεται και σαφώς κάποιες προσθήκες ειδικά στο αμυντικό κομμάτι και όλα καλά θα πάνε.Η Ρόδος πολύ καλά στρωμένη ομάδα εξαιρετική κυκλοφορία ειδικά στο πρώτο ημιχρ πιο έτοιμη και με περισσότερη ομοιογένεια σαν ομάδα.
    Γκαλίτσιος-Γκιοτα-Μπουσμπιμπα-Νατσιοπουλος-Ηλιοπουλος πολύ κακοί ελπίζω σε βελτιωση.Ζουμπι παιχταρας το ξέραμε θα βοηθήσει στη επίθεση μαρκάρει όμως με τα μάτια.Κερί Ράντι Παπατολιος Γουέσλι πολύ καλοί όπως κ ο Παπαγεωργιου.Γενικα από την μέση κ μπροστά κ με Μάρκο θα μαστε καλά πίσω όμως θέλουμε ενίσχυση!
    Ευχαριστούμε για το streaming παιδιά περιμένουμε να μας δείξετε και άλλα φιλικα .

  6. mavri gia panta

    27/09/2020 at 22:14

    Τους ειδατε πως παιζανε?
    7 κιτρινες φαγανε (κανα δυο θαπρεπε ναναι απ ευθειας κοκκινες) Τα ελαφια σημερα ηταν τραγια κανονικα. Η κατηγορια αυτη θελει τσαγανο ασχετο που στο δευτερο ημιχρονο τους πατησαμε
    Και ακουμε και τα καρναβαλια που χασανε απ ολους και κερδισανε την Αχαικη 1- 0 στο 84 οτι αν παιζαμε θα μας ριχνανε 5
    ΑΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΣΑΓΑΝΟ Τσελεπιδη σεντερ μπακ, Μαρκοφσκι σεντερ φορ, κι επειγοντως ενα αμυντικο χαφ με πολυ τσαμπουκα και μπαλαδορο

  7. καλαματαρα

    27/09/2020 at 22:46

    μην ειστε τοσο αρνητικοι…..εχουμε 1 μηνα ακομα, τα πραγματα θα βελτιωθουν

  8. Γιωργος -Παναχαικη

    27/09/2020 at 22:50

    Λιγο πολυ ολοι αυτα που γραφω λετε..οποτε συμφωνουμε,,,
    Αντε να το πω λιγο διαφορετικα και δεν με νοιαζει να μην γινω αρεστος…
    Ποδοσφαιριστες που ειναι ντυμενα ξυλα εχετε,,αντε με Παπατολιο να αλλαξετε,,,
    Αλλα ποσο θα αλλαξετε,,τι θα κανει τον αστυνομο Σαινη;;;;
    Δεν αλλαζετε τριτη πασα με την καμια,,Η Ροδος που θελει δουλεια ακομα ,,αλλαζε..
    Τι να πουμε;;; οτι δεν αλλαζε;;;Ειδαμε οτι ειναι πιο ομαδα αλλα και εχει παιχτες που την ρημαδα την πανε,,,,εσεις πραγματικα περιμενετε απο καποιον να παρει την μπαλα να περασει 10 να πλασαρει και να σκοραρει…που δεν εχετε και στο φιναλε τετοιο παιχτη μπαλαδορο,,μη μου πειτε τον Σουμπινιο θα πεθανω…
    Περιμενετε σε λιγο και τον Κολοκοτρωνη να κατεβει απο το βουνο..
    Ωρε 2020 εχουμε ετσι ειναι νομιζετε η μπαλα ;;;
    Ολα αυτα τα λεω για ενα λογο..
    Σημερα που γραφουμε εδω δεν ειστε σε καμια περιπτωση στις ομαδες ανοδου..
    Που θα παει αυτη η ομαδα να παρει διπλο ;;;
    Και φυσικα δεν λεω οτι χασατε 1-2 ,,αυτα ειναι για μικρα παιδια να τα φουμαρει ο Σωτηρουντζος..
    Εγω ειδα παιχτες που δεν μπορουσαν να παιξουν αυτο το συστημα και χανοντουσαν..
    Τι σκατα κανατε 45 ημερες ο θεος και η ψηχη σας,,,μιλαμε για 45 ημερες για να δειτε
    σημερα το ΤΙΠΟΤΑ.Οπως και να το κανουμε 45 ημερες πρεπει να δεις κατι…
    Αυτα…
    Γεια σου φιλε Petrobeis ,να εισαι καλα για τα καλα σου λογια ολο αυτο το διαστημα.

  9. Γιώργος

    27/09/2020 at 23:07

    Η Καλαμάτα με αυτόν τον προπονητή ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. Σήμερα είδαμε μια ομάδα στο γήπεδο κι αυτή ήταν η Ρόδος. Δυστυχώς οι παίχτες μας δεν μπορούσαν να αλλάξουν 2η πάσα. Και στο 2ο ημίχρονο, πάλι μια ομάδα ήταν ήταν στο γήπεδο και πάλι αυτή ήταν η Ρόδος. Παίχτες με πλάνο με πάσινγκ game με πρέσσινγκ με αλληλοκάλυψη, επιστροφές κλπ. Δηλ. κανονική και ΚΑΛΗ ομάδα. Ό,τι καλό είδαμε από την Καλαμάτα, ήταν από προσωπικές ενέργειες.
    Δεν μου άρεσε καθόλου η ομάδα και μακάρι στο χρόνο που απομένει να “στρώσει”, αλλά δεν είμαι αισιόδοξος. Ο Ανεστόπουλος “αρπαχτή” κάνει και τρώει τα λεφτά του Αμερικάνου.
    Γιώργος-Παναχαϊκή συνέχισε να λες αλήθειες (αν και λίγο υπερβολικός).

  10. Γιωργος -Παναχαικη

    28/09/2020 at 00:31

    Ρε φιλε Γιωργο εχεις δικιο για τον γραπτο μου λογο,,εχεις δικιο…Τελος.
    Ο λογος ομως ειναι για να τονισω τα σημεια ,το προβλημα,την ενταση..
    Οπως και να το κανουμε ο γραπτος λογος ειδικα στο ποδοσφαιρο πρεπει
    να ειναι πιο εντονος για να μπορεσει να χρωματισει…
    Ενα απλο παραδειγμα..
    Γραφει μια εφημεριδα,,, ”Τους Ξεβρακωσε,,,”
    Αυτο δεν μπορει να το πει στον προφορικο λογο..
    Θα πεσουν ντοματες….
    Αυτο ειναι ολο…
    Αλλα μιλαμε για μπαλα ειπαμε,την ξερουμε ,δεν την παμε στον Δημοκριτο για εξετασεις
    Αυτα για τους αμπαλους που εβγαζαν συμπερασματα για την Παναχαικη που εφαγε 4 απο
    τον Μπεο και γελαγαν..και να σας πω τωρα που περασε ο καιρος..12 επρεπε να φαμε.
    Πριν 40 ημερες ομως,,εσεις και σημερα παλι 12 θα τρωγατε..
    Γελαγε ο αλλος που φαγαμε 4 απο τον Μπεο και παει στο Περιστερι κανει 0-2
    Παει ο ΠΑΟΚ στον Βολο αχαχαχαχα και εγραφε ο Σωτηρουντζος οτι θα κανει ανετο διπλο ο Ιβαν παιχτε να κονομισετε ελεγε,,,,Ισοπαλια ο Μπεος,,,ΤΕΖΑ Ο ΣΩΤΗΡΟΥΝΤΖΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΥΒΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ…
    Εδω Σωτηρουντζο μιλαμε για μπαλιτσα,,κατσε απ εξω εσυ δεν φτουρας λεμε..
    Ειχε την μπαλα η Ροδος στην επιθεση και ελεγε οτι πιεζουν οι παιχτες της Καλαματας,,,
    καπου στο 55 εγινε αυτο..
    Καλα ,,,το εδωσες και ισοπαλια στο στοιχημα,,αλλος κουβας και αυτος,,
    Απο το κακο στο χειροτερο εισαι,,,κοντρα σε παιζουν και κανουν απανωτα ταμεια..

  11. atom

    28/09/2020 at 00:45

    Ειστε καλα ρε ολοι σας ?? Καποιοι παιχτες εχουν ερθει ουτε μια εβδομαδα, μεχρι πριν 10 μερες δεν ηταν ουτε οι μισοι, η ομαδα δεν εχει καν μονταριστει και δεν εχει φτιαξει ουτε τον βασικο κορμο της 11αδας, η Καλαματα θα αρχισει να δειχνει τι ομαδα ειναι μετα ακριβως απο 15 μερες. Το μονο που θα παρατηρησω ειναι οτι οι 4 στην αμυνα θα πρεπει να ειναι Γκιοτα Παπαγεωργιου σεντερμπακ και αριστερα Κωνσταντινοπουλος και δεξια ο Μαβιγκα Ζαχαροπουλος οπως δηποτε στο 6. Οσο αφορα την Ροδο μην ξεχνατε οτι περυσι πηρε την κατηγορια αερας και εχει παραπανω απο την μιση 11 αδα ιδια με περυσι, ειναι λογικο να μπορει λοιπον σε λιγοτερο χρονο να αναπτυχθει καλυτερα. Αναστοπουλε εαν διαβαζεις εδω μεσα, ακου και αυτο, τα Καλαματιανα παιδια θα πρεπει να τα προσεξεις και οχι να τα παραγκωνισεις στον παγκο, δεν νομιζω οτι οσοι ηρθαν ειναι καλυτεροι απο τους 4 Καλαματιανους, να μην τους ποιασω χωριστα δεν κανει, αλλα κοιτα τι εκανε ο Τριανταφυλλακης σημερα που για μενα ηταν η μοναδικη ευκαιρεια σημερα που εαν εμπενε αυτο το σουτ θα ηταν γκολαρα.Καταλαβαινω οτι προσπαθεις να τους χωρεσεις ολους και να παρουν ευκαιρεις αλλα εχω παρατηρησει και στα 2 φυλικα οτι δεν τους βαζεις στις θεσεις που μπορουν και τις ξερουν καλυτερα, εκτος του Ζαχαροπουλου που τον εβαλες σημερα αν και με τον Βλαχιωτη καποια στιγμη τον προωθησες ποιο μπροστα. Προσεξε τα παιδια μας αυτα θα την ματωσουν την φανελα ποιο πολυ απο τους αλλους γιατι δεν ειναι να εισαι μονο επαγγελματιας, αλλα γενημενος και μεγαλωμενος Μαυρη Θυελλα οπως τα δικα μας παιδια !!!

    • Γιώργος Θύρα 3

      28/09/2020 at 07:14

      Φίλε atom προσπαθώ να καταλάβω κάποια πράγματα από τα γραφόμενα εδώ μέσα!!!!
      Τελικά όλοι έχουν δίκιο….
      Κοιτάζω την σύνθεση της ομάδας που κατέβηκε στο πρώτο ημίχρονο,και προσπαθώ να καταλάβω ποιοί παίκτες ήταν οι καινούργιοι,και υπήρχε το ….πρόβλημα!!!!
      Στην σύνθεση αυτή…
      Αραμπαντζής, Μαβινγκά, Γκιοατά, Γκαλίτσιος, Κωσταντινοπουλος, Ζαχαρόπουλος, Νατσιόπουλος, Σουμπίνιο, Κέρι, Ηλιόπουλος, Μπουσμπίμπα
      Καλά να μην υπολογίσω τον Αραμπατζή,στο πρώτο γκόλ…..Αεροπορία,στην φάση αυτή ο τερματοφύλακας βγαίνει και γεμίζει….νεκρούς την μικρή του…περιοχή…..
      ο Σουμπίνιο είναι 20 ημέρες και βάλε στην ομάδα, και ο Κέρι το τελευταίο 10αήμερο….
      Όλοι οι υπόλοιποι είναι μαζί από την αρχή της προετοιμασίας…..
      Εκτός και αν κάνω λάθος….
      Αλλά μου έκανε εντύπωση ρε φίλε,το έγραψε και κάποιος παραπάνω, η απάθεια του Αναστόπουλου
      στο πρώτο ημίχρονο,και ειδικά μέχρι το 40΄,που η Ρόδος…. πυροβολούσε…. ανελέητα.
      Καλά στο 0-2 Γεωργούτζος όλα τα λεφτά,πετάει το μικρόφωνο και δεν θέλει να περιγράψει άλλο,ο Σαρελάκος να προσπαθεί να ….δικαιολογήσει τ….αδικαιολόγητα κλπ.
      Θυμάσαι έγραψα για…..σωστή διαχείριση του ρόστερ,και δεν το βλέπω…..Δυστυχώς!!!!

      • Thyellara_Bermondsey

        28/09/2020 at 10:44

        Γενικά έδειξε αντανακλαστικά στα περυσινα παιχνίδια στο δεύτερο γύρο της ΦΛ ο Αναστόπουλος, δεν το φοβάμαι αυτό. Ίσως να παρέταξε κάποιους που προορίζονται για πάγκο στο α ημίχρονο και τις αλλαγές τις έκανε στο β ημίχρονο με αλλαγές στη διάταξη.
        Οι δύο που ήρθαν από Παναχαϊκή μέσα στην εβδομάδα και ο μαρκοφσκι θα είναι λογικα βασικοι και ο αντι-Κουτσιανικουλης επίσης, όταν έρθει, οποτε αυτό σημαίνει ότι είμαστε σίγουρα πίσω σε προετοιμασία και ετοιμότητα αφού 4 στους 11 που έπαιξαν χθές θα είναι αναπληρωματικοί.
        Να γίνουν λίγες ακόμα προσθήκες. Το καλό είναι ότι η ομάδα ψωνίζει τοπικά από ΦΛ και ΣΛ2 περισσότερο από πέρυσι.

      • Atom

        28/09/2020 at 12:36

        Γιώργος Θύρα 3 το πρωτο γκολ ηταν μ@λ@κι@ του Γκαλιτσιου εχασε τον παιχτη του. Ακου δεν θα πω οτι εχεις και τελειως αδικο αλλα με αυτο που θα πω θα ριξω και γω τις ποιο πολλες ευθυνες στον Αναστοπουλο, δοκιμαζει καποια πραγματα που εχει στο μυαλο του εις βαρος της ομαδας ομως.οι παιχτες σχεδον οι μισοι και παραπανω δεν παιζουν στις φυσικες τους θεσεις, δεν μπορω να καταλαβω γιατι το κανει αυτο. Μαλλον προσπαθει να χωρεσει αυτους που γουσταρει στην ιδια εντεκαδα, χωρις ισως να το αξιζουν, ισως επειδη ολα ειναι ρευστα ακομα να μην του φυγουν καποιοι δυσαρεστημενοι, τι να πω δεν ξερω, εγω δεινω πιστωση χρονου 15 μερες μετα ειναι αδικαιολογητοι ολοι. Μετα θα σου πω..

        • Γιώργος Θύρα 3

          29/09/2020 at 05:05

          Φίλε Atom θα πω την άποψή μου πάνω σε αυτό για τελευταία φορά…..
          Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ο εκάστοτε προπονητής δοκιμάζει όλα του τα συστήματα,με όλες τις πιθανές παραλλαγές τους στις προπονήσεις της ομάδας,με βάση το ρόστερ που διαθέτει,νόμος και κανόνας αυτός!!!!!
          Αυτά σε επίπεδο προετοιμασίας…..
          Σε επίπεδο πρωταθλήματος,η φιλικού αγώνα,αφού έχει μελετήσει καλά τον αντίπαλό του,γνωρίζοντας τα….πλεονεκτήματα,και τις….αδυναμίες του,επιλέγει το σύστημα που θα τον αντιμετωπίσει,με μικρές ίσως ….αλλαγές σε υποθετικά σενάρια!!!!
          Αυτά τα….απλά και…..αυτονόητα,διδάσκονται σε όλες τις σχολές προπονητών!!!!
          Φυσικά το…..μπλαζέ….ύφος δεν….διδάσκεται σε καμία σχολή ποδοσφαίρου,που επικαλείται ο Αναστόπουλος ,ότι είχε η ομάδα στο πρώτο ημίχρονο!!!!
          Και αν θέλεις να το….συζητήσουμε αυτό,μιάς και ο Γεωργούτζος δεν τόλμησε να τον ρωτήσει,ποιός είχε την ευθύνη για το περιβόητο….μπλαζέ …ύφος της ομάδας???
          Εσύ,Εγώ,ο…Σαρελάκος,ο…Γεωργούτζος,ο…Πρασσάς,η ο Προπονητής????
          Ο Προπονητής έχει την ευθύνη…. αποκλειστικά!!!!
          Τί σημαίνει ότι βάζει τους ποδοσφαιριστές εκτός της ….φυσικής τους θέσης???
          Είναι 1 χρόνο στην ομάδα έχει άποψη για πάνω από το 50-60% του ρόστερ,και κάνει….πειράματα με την ομάδα????
          Ωραία λοιπόν να βάλει και τον….Αραμπατζή Σέντερ φόρ…..
          Αστεία …πράγματα,επέτρεψέ μου να σου πώ….
          Μιλάει ότι στέκεται στην εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου,όταν η Ρόδος έχει κάνει τουλάχιστον 7 αλλαγές στον βασικό της κορμό,μιλάει για 11 τελικές με την Ρόδο να έχει κάνει πάνω από 20…..
          Και ο….άλλος τον….κοιτούσε….και….συμφωνούσε…..
          Εν πάση περιπτώσει πάντως μάθαμε και μιά ….καινούργια…ορολογία στον τρόπο που θα αναπτύσσεται η φετινή Μαύρη Θύελλα δια …στόματος….Αλενατόρε!!!!
          Η Ανάπτυξή της και γενικότερα η παρουσία της μέσα στις 4 γραμμές του γηπέδου,θα είναι βασισμένη σε…….ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ποδόσφαιρο!!!!!
          Αυτά τα ολίγα,αλλά ας βάλει λίγο μυαλό τώρα που είναι νωρίς,γιατί τον Γενάρη που λένε και κάποιοι φίλοι,ίσως να είναι…..Αργά…..

  12. Γιωργος -Παναχαικη

    28/09/2020 at 03:06

    Παντως ειναι ντροπη υποτιθεται σοβαρη, ομαδα οικονομικα ανετη υποτιθεται, να παιζει
    Οκτωβρη μηνα κοντα ,με τις περσινες εμφανισεις,,,,Ειναι απαραδεκτο.. Ετσι οπως πατε θα τις αγαπησετε τοσο πολυ που θα τις
    κρατησετε και για του χρονου..
    Ολοκληρη Καλαματα να παιζει με οινοπνευματι χρωματα…
    Τα ασπρομαυρα δεν υπαρχουν,,,χαθηκαν στο εσωτερικο πλιατσικο…

    • Atom

      28/09/2020 at 12:43

      Γιωργος -Παναχαικη τις καινουργιες τις φυλαμε για εκπληξη ρε. Ισα ισα ειναι ωραιες στολες.

    • Thyellara_Bermondsey

      28/09/2020 at 13:17

      χαχα δεν τις θέλω καθόλου . Καθιερώθηκαν για πρώτη φορά στο 2-1 στη Καβάλα (αν δεν κάνω λάθος), χάσαμε εκείνο το ματσάκι με εκείνες τις φανέλες…. Μη ξύνεις πληγές Γιώργο-Παναχαική ….

  13. Γιωργος -Παναχαικη

    28/09/2020 at 15:37

    Φιλε Atom εγραψες πιο πανω την 4αδα στην αμυνα που βλεπεις και δεν εβαλες τον Τσελεπιδη.
    Μην το ξανακανεις αυτο,,,ποιος ειναι καλυτερος ο Γκαλιτσιος η ο Γκιοατα το ντυμενο
    ξυλο…Ασε που θελω να σε μαλωσω…Εσυ δεν ελεγες οτι βλεπεις προπονησεις και ελεγες οτι η ομαδα πεταει…..Ρε συ ,,αυτοι ειναι υποβρυχια….τι να πεταξουν ;;
    Και οι δηλωσεις Αναστοπουλου ειναι εκτος πραγματικοτητας..
    Σε ενα φιλικο αναφερεσαι στην ενταση στις δοκιμες και σε αλλα τετοια,,
    Δεν λες οτι φαγαμε δυο γκολ και δεν αντιδρασαμε και αλλες τετοιες βλακειες..

    • Atom

      28/09/2020 at 18:19

      Γιωργος -Παναχαικη τον Τσελεπιδη δεν τον εχω δει γιαυτο και δεν μιλαω ακομα για το παιδι μπορει να ειναι καλος και ναι να αξιζει να παιξει απο την στιγμη που δεν τον εχω δει καθολου ομως δεν μπορω να εκφερω αποψη. Οσο για το πεταει η ομαδα το ξερεις το ανεκδοτο με τον πιτσιρικα που ρωταγε τον πατερα του εαν πεταει ο ελεφαντας και του λεει ο πατερας του ρε τι μαλ@κιες λες?? (α ξεχασα να σου πω ο πατερας του αριστερος μεχρι κοκαλο) αυτες τις μαλ@κιες σας μαθαινουν στο σχολειο αυριο θα ρθω στο δασκαλο του λεει, οχι ρε πατερα του λεει στον Ριζοσπαστη το διαβασα, και του λεει ο πατερας του τοτε, ε καλα πεταει…. που λεει ο λογος 10 με 15 μετρα παει και μετα πεφτει. ετσι και η ομαδα πεταει στις προπονησεις στο χαλαρο, σου ειπα σε 15 μερες θα σου πω τι θα κανουμε φετος και αν οντως εχουμε ομαδα για ανοδο.

      • Γιώργος Θύρα 3

        29/09/2020 at 05:28

        Πάντως φίλε Atom ,σε συζήτηση που είχα με φίλο προπονητή που γνωρίζει καλά τα ποδοσφαιρικά πράγματα,μου είπε τα εξής:
        Αν τον Μαρκόφσκι και τον Κέρι τον παίξει προπονητής μαν του μαν,και ο αμυντικός βγαίνει πρώτος στην μπάλα,έχουν ….εξουδετερωθεί… πλήρως οι παίκτες αυτοί.
        Αυτοί οι παίκτες την…. ζημιά θα σου την κάνουν στα…. στημένα!!!!
        Εάν κατορθώσεις και τα προσέξεις όλ΄αυτά περνάς ένα ευχάριστο….Κυριακάτικο απόγευμα!!!
        Μόνο αυτός θα το….γνωρίζει πιστεύεις,εάν …ισχύει τελικά αυτό???

        • Atom

          29/09/2020 at 09:56

          Γιώργος Θύρα 3 κοιτα τον Κερι τον εχω δει ως αντιπαλο εδω μεσα 3 φορες την ζημια εαν ειναι να στην κανει δεν θα το καταλαβεις. Σε ολους τους παιχτες εαν βαλεις μαν του μαν απανω τους τους δυσκολευεις εχεις δικιο η Καλαματα φετος ομως εχει πολλα εργαλεια πισω απο αυτους που μπορουν να κανουν την ζημια. Για παραδειγμα οι 4 Καλαματιανοι που εχει ειναι ολοι τους εργαλεια και τρεχαντιρια που μπορουν να καναουν ανα πασα στιγμη την ζημια δες περυσι τον Αλεξοπουλο για παραδειγμα με την Λαρισα που της εβαλε στο κυπελο 3 γκολακια γιατι δεν τον ειχαν υπολογησει αυτον και φυλαγαν αλλους (Κουιρουκιδη και Βουκμιροβιτς) φετος εχει 10 τρεχαντηρια μεσα τουλαχιστον. Ισχυει οπως καταλαβαινεις αυτο που παρατηρησες… το θεμα ειναι οτι εφετος εχει πλυθωρα επιλογων, και φανηκε και στα 2 φυλικα οτι δεν ξεκινησε καλα και στα 2α ημιχρονα το γυρισε προς το καλυτερο κανοντας αλαγες την μιση 11αδα.

  14. Γιωργος -Παναχαικη

    28/09/2020 at 20:09

    Kαι εγω σου λεω απο τωρα,, οτι απο το ενα παιχνιδι που ειδα,,
    οτι εχετε ποδοσφαιριστες τιτικες που νομιζουν οτι ξερουν μπαλα.
    Δεν μαρκαρουν, δεν καλυπτουν,πραγματα βασικα που δειχνουν το μεγεθος
    της δουλειας που εχει γινει…
    Αλλα θα σου πω τωρα μεγαλε τι εχει γινει…
    Εχει γινει,, οτι χθες εφυγε η ομαδα απο την Αθηνα για την Καλαματα
    και ο Σαπουντζακης εμεινε στην Αθηνα,,,καπου εκει,, Σκουφα-Τσακαλωφ.
    Αυτη την προετοιμασια κανετε,,ασε με τωρα λοιπον,,
    Τωρα ειναι ωραια να τα λετε γιατι δεν εχει παιχνιδια
    ναι τωρα πανε ολα ρολοι,,,μετα να σε δω…
    Οσο για τον Τσελεπιδη, εχω να σου απαντησω οτι αν δεν μπορει ο ιδιος
    τοτε να βαζετε την συζυγο του..Ακομα και αυτη απο τον Γκιοατα
    θα ειναι καλυτερη..
    Αντε τωρα που εχανε την μπαλα και σοριαζοταν στο χορταρι για να κανουν φερ-πλει
    οι Ροδιτες και να μη βγαλουν γκολ και μολις σταματουσαν σηκωνοταν,, κυριος…
    Και σε ρωταω παλι γιατι δεν μου απαντησες,,,αντε και παιρνατε τον Κουτσιανικουλη ,,που θα επαιζε ;;;
    Ειναι προγραμματισμος αυτος ;;;
    Ο αλλος, αλλου λεει πηρε τον Σχιζα αναλυτη,,,,ξερεις ποσοι υπαρχουν σαν τον Σχιζα;;
    Η ομαδα σου οπως ειναι θελει 2-3 εργαλεια για να σταθει,,,δεν θελει τιτικοΚουτσιανικουληδες…που ψαχνετε,,,,ειστε που ειστε soft, Να απογινετε εντελως
    και μιλαμε για κατηγορια που θα πηγαινει η κλωτσια συννεφο…
    Οποια ομαδα σας πιεσει στον αξονα σας πεθανε,,εμενα να με θυμασαι…
    Και οι Ροδιτες στο δευτερο επαιξαν με ρολο να κρατησουν το σκορ ..αν σας πιεζαν στο 6-8 θα περναγατε απο τα Γλυκα Νερα με 5 στο σακουλι.
    Ο βασικος τους σεντερ μπακ μπηκε στο 80 ο Μακρυδημητρης..
    Εδω σαστησε ο Σαπουντζακης ρε ,,,μπηκε μεσα στο γηπεδο να τσακωθει με τους Ροδιτες,
    δεν εχει ηρεμια και το δειχνει…
    Γινεται να χανει 0-2 σε φιλικο και να μη το γυρισει σε 4-4-2 εστω για να το δει..
    Να το κανει 4-2-3-1… φιλικο ειναι ρε ανακατεψε την τραπουλα να δεις αντιδρασεις και χασε οχι 1-2 αλλα 1-5 δεν εχει σημασια το σκορ…
    Δειξε οτι δουλευεις την ομαδα και οχι οτι δουλευεις τον κοσμο και τους αμπαλους δημοσιογραφους….Αυτο το συνολο εμεινε 20 μερες στο Πηλιο ;;;
    Ειπαμε ,,,εφυγε η αποστολη και ο αλλος πηγε πλατεια για εσπρεσακι,,,
    Σε Καφετεριες να προσλαμβανοντε και αναλυτες και να βγαζουμε και φωτογραφιες…
    που στο κατω κατω δεν εχει και αυτη την αρμοδιοτητα…
    Το τραπεζι παντως στη φωτο δεν εχει ακομα σερβιριστει,,,μετα θα πηγαν τα γιαουρτακια.
    Φατε σανο λεμε,,,σε λιγο απο το πολυ σανο θα γκαριζετε…σαν τα μουλαρια.
    Το μονο που σας γλιτωνει ειναι οτι οι μισες ομαδες ειναι πτωματα…

    • Atom

      29/09/2020 at 10:13

      Γιωργος -Παναχαικη τα ισωπεδωσες ολα. Για μενα ο Κουτσιανικουλης ηταν περιτος γιατι θα γυαλιζε μπαγκο και θα εκοβε την θεση ενος νεαρου παιδιου, και γιατι δεν μου αρεσε και σαν παιχτης εχουμε και καλυτερους, ποτε δεν μου αρεσε αλωστε. Η Ροδος εφαγε 7 κιτρινες και επρεπε να φαει αλλες 3 .. Ο Αναστοπουλος τσαντιστηκε γιατι ηταν φυλικο αν ηταν να βγουν απο μεσα 4-5 τραυματιες καλυτερα να μην επαιζαν με τη Ροδο και γω στην θεση του θα τσαντιζομουν γιατι εγινε ακριβως μπροστα του. Τωρα εαν ειναι Τιτικες θα το δουμε σου ειπα σε 15 μερες εγω δεν μιλαω ακομα. Δεινω πιστωση χρονου σε ολους. Απο τι παρατηρησα παντως φετος εχει 22 καλους παιχτες να δουλεψει να φτιαξει μια πολυ καλη ομαδα για ανοδο εαν δεν τα καταφερει φετος αποκλυστικα υπευθηνος θα ειναι ο Αναστοπουλος. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι εχουμε καποιους παιχτες σε μεγαλη ηλικια, δεν επρεπε οι μεγαλη σε ηλικια να ξεπερνουν τους 4 σε ολη την ομαδα ενας σε καθε γραμμη, αλλα θα δουμε …

  15. george

    29/09/2020 at 02:02

    Γιώργος-Παναχαική έλεος ρε φίλε, πιο αληθινά και απλά ούτε ο Γεωργουντζος δε μπορεί να μας τα πει.
    Φιλαράκι λες μεγάλες αλήθειες, και πραγματικά αν δεν αλλάξει κάτι και πάμε έτσι στο πρωτάθλημα, θα καταγράψουμε νέο ρεκόρ ξεφτίλας. Ο Αναστόπουλος βρήκε Μαλάκες και τους δουλέύει κανονικά. Έχεις απόλυτο δίκιο για αυτά που λες γιατί ο άνθρωπος είναι ανύπαρκτος. Θα πληρώσει πάλι η ομάδα την “καψούρα” του Πρασσά για τον Ολυμπιακό. Πέρσυ ο άμπαλος Βούζας, φέτος ο εσπρεσάκιας.
    Μακάρι να πάνε όλα καλά αλλά τα πρώτα δείγματα είναι απογοητευτικά.

    • Atom

      29/09/2020 at 10:18

      george μαθε μπαλα. Αυτοι ειναι απο αλλες ομαδες δικαιολογουνται εσυ οχι, τι λες τωρα θα κρεμασεις εναν προπονητη απο 1 φιλικο,?? ημαρτον δηλαδη. Για μενα ας χασει σε ολα τα φιλικα να κανει τα πειραματα του και οταν ξεκινησει το πρωταθλημα να παει τρενο.

      • Γιωργος -Παναχαικη

        29/09/2020 at 17:32

        Ατομ ειναι λιγο ντροπη νομιζω να απαντας οτι αυτος που τα ΄λεει δεν
        ειναι Καλαματα…
        Αυτη η απαντηση στερειται λογικης…
        Ασε τι ειμαι εγω,,,εγω μπορει να ειμαι Χερτα Βερολινου..
        Αυτα που λεω μπορεις να τα απαντησεις ;;
        Και ξανα ρωταω…
        Σε ποια θεση θα επαιζε ο Κουτσιανικουλης αν ερχοταν στο μυαλο
        οχι το δικο σου αλλα σε αυτους που τον ηθελαν,,,
        για να καταλαβω και εγω τον προγραμματισμο….
        Και τι του λες του george ”μαθε μπαλα”…
        Απο αυτη που εβλεπες εσυ στις προπονησεις και ελεγες οτι θα τριβετε
        τα ματια σας και σου ελεγα εγω οτι θα τα τριβετε μονο με κοκκινο πιπερι ;;;
        Καταλαβε κατι πολυ απλο,,Ποτε η ομαδες του Αναστοπουλου δεν επαιξαν μπαλα..
        1-0 και ολοι μετα,, συστημα Ταμπουρι..
        Μη μας τρελανεις….
        Γυρισε η αποστολη στην βαση της χωρις προπονητη..Το καταλαβαινεις ; ; ;
        Και να σου το πω και διαφορετικα,,στα φρυδια μου αν το καταλαβεις
        στα φρυδια μου και αν ΔΕΝ το καταλαβεις..

        • Atom

          30/09/2020 at 13:17

          Γιωργος -Παναχαικη αφου θες να σου απαντησω σε ποια θεση θα επαιζε θα σου πω. Δεν ξερω σε οποια δηποτε εκτος απο τερματοφυλακας. Ο Αναστο εχει αλαξει θεση σε ολους ειτε στις προπονησεις ητε σε αγωνες δεν μπορω να ειμαι μεσα στο μυαλο του, η πρππονηση του δεν εχει καμια σχεση ομως με αυτη του προκατοχου του Βουζα. και οσο αφορα οτι οι ομαδες του δεν παιζουν καλη μπαλα και κανουν ταμπουρι θα σου πω αυτο. Περυσι τα Τρικαλα επαιξαν μπαλα η ο Ιωνικος που πηραν την κατηγορια ? σε πληροφορω πως οχι. εμενα στοχος μου ειναι η ανοδος και δεν εχω προβλημα αν θα ειναι με ταμπουρι. Καταλαβες εσυ τωρα η και μενα στα φρυδια μου ??? καλοπροαιρετα..

          • Thyellara_Bermondsey

            30/09/2020 at 13:51

            Τι ποδόσφαιρο να παίξεις στη τρίτη εθνική ? Όταν πάει η κλωτσιά και το αντιποδόσφαρο σύννεφο και στην πέφτουν παίχτες ντούκια (κάτι σαν το Σταματή των Τρικάλων) δε έχεις πρώτο μέλημα 90 λεπτά καλή μπάλα αλλά το αποτέλεσμα κυρίως. Με το ταμπούρι σχεδόν έσωσε τον Ασπρόπυργο ο Βαζάκας.

  16. gio5

    29/09/2020 at 15:05

    Ρε παιδιά ψυχραιμία ένα φιλικό ήταν και αυτός είναι ο ρόλος ενός φιλικού καλά κάνει ο προπονητής και δοκιμάζει παίχτες συστήματα θέσεις μπάλες..έχουμε ένα μήνα μπροστά μας ήρθαν παίχτες θα έρθουν και άλλοι λογικό είναι η ομάδα να είναι σε αυτή την κατάσταση εγώ πάντως το προτιμώ από το να πέταγε η ομάδα αυτή την εποχή καμία ομάδα δεν έπεσε κ δεν ανέβηκε από τα φιλικά ας ηρεμήσουμε λιγο εσείς καταδικάστε την ομάδα από τώρα ημαρτον που λέει και μία ψυχή!!! Ξέρετε πόσες ομάδες πήγαιναν τρένο το καλοκαίρι και στο πρωτάθλημα δεν νικουσαν ούτε σε στημενο;;και πόσες το αντίθετο;;; Ας περιμένουμε λοιπόν και θα τα συζητάμε μετά άλλωστε όλοι στο πρωταθλημα θα κριθούν παίχτες προπονητές πρόεδροι ακόμα και μεις που γράφουμε την κάθε μαλακια που μας κατεβαίνει στο κεφάλι!

  17. Γιωργος -Παναχαικη

    30/09/2020 at 17:17

    Nαι ρε παιδια αλλα εσεις λεγατε οτι θα τριβουμε τα ματια μας..
    Φυσικα η κατασταση ειναι οπως την λετε τωρα ,,η κλωτσια συννεφο..
    Και εσεις θελατε τον Κουτσιανικουλη,,αυτο λεω..
    Οσο για τον Atom ,,την μια λεει οτι ο Κουτσι θα γυαλιζε τον παγκο
    και την αλλη οτι ο Σαπουντζακης θα τον εβαζε σε 10 θεσεις..
    Η το ενα η το αλλο πιστευεις φιλε Ατομ….

    • Atom

      30/09/2020 at 21:24

      Γιωργος -Παναχαικη ρε Γιωργο ποσο ποιο λιανα να στο πω, για μενα δεν ειναι παιχταρας ο Κουτσιανικουλης, πιστευω οτι στην Καλαματα δεν ειχε θεση, εγω πιστευω θα γυαλιζε τον παγκο, αλλα τι θα εκανε ο Αναστοπουλος δεν ξερω, δεν ειμαι μεσα στο μυαλο του, απλα οπως ειδες εαν η Καλαματα αναιβασει ταχυτητα θα ειναι αφεντικο στον ομιλο της ετσι πιστευω εγω και θα περνει τους βαθμους ασχετα εαν δεν εμφανιζει καλη μπαλα σε ολη την διαρκεια του αγωνα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα

Addurl.gr – Κατάλογος Επιχειρήσεων

Advertisement

Δες ακόμη…

Advertisement

More in Καλαμάτα